خانهاخبار
نسخه تقلبی Galaxy S9 Plus در یک ویدیو فاش شد

نسخه تقلبی Galaxy S9 Plus در یک ویدیو فاش شد

ویدیوی منتشر شده در چین، نمونه ساختگی Galaxy S9 Plus سامسونگ را به نمایش می‌گذارد؛ این مدل، با دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت متفاوت همراه شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۲۳

شرکت سامسونگ، اخیراً تأیید کرده است که گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را در کنگره جهانی موبایل عرضه خواهد کرد. در رویداد خبری Unpacked سامسونگ که پیش از نمایشگاه MWC برگزار می‌شود، زمان عرضه‌ی پرچم‏‌داران جدید این شرکت در بازارهای عمده اعلام خواهد شد. شعبه‏‌های سامسونگ در مناطق مختلف، زمان عرضه‌ی Galaxy S9 را در دیگر بازارها ارائه می‎دهند.

با این وجود، گفته شده است که در نیمه مارس (نیمه دوم اسفند)، جانشین Galaxy S8 به همراه مدل «پلاس» راهی بازار خواهد شد. به همین جهت، گمانه‌زنی پیرامون پرچم‌داران جدید سامسونگ و قابلیت‌های احتمالی آن‏‌ها افزایش یافته است. از آنجایی‌که Galaxy S9 و نسخه Plus آن اهمیت زیادی دارند، نمونه‌های ساختگی آن پیش از معرفی رسمی توسط شرکت‌های چینی وارد بازار می‌شود. به‎تازگی نیز، ویدیویی از یک نمونه ساختگی از Galaxy S9 Plus به‌دست آمده است که ظاهر احتمالی آن‌را فاش می‎کند.

image

شرکت سازنده، به خوبی موفق شده است تا نمونه‌ای از گوشی Galaxy S9 Plus را طراحی کند؛ حتی رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید نیز با ظاهری نزدیک به نسخه‌‏ی قبل، طراحی شده است تا حس استفاده از پرچم‏داران سامسونگ برای کاربران تداعی شود. شرکتی که این نسخه را طراحی کرده است، به شایعات اخیر توجه نموده و به همین جهت، دوربین دوگانه در پنل پشتی Galaxy S9 Plus با چینش عمودی قرار دارد. حسگر اثرانگشت نیز در زیر دوربین اصلی جای گرفته است.

با این‌حال، نمونه ساخته شده ضخامت زیادی دارد؛ ضمن اینکه، حاشیه‎های آن به باریکی نمونه واقعی نیست. همان‌طور که مشاهده می‌شود، ضخامت حاشیه‌‏ی پایین صفحه‌نمایش بسیار زیاد است؛ در حالی‌که گمان می‌رود Galaxy S9 Plus با حاشیه‎های باریک‎تر از نسل قبل یا حداقل مشابه عرضه شود. در طراحی دکمه‏‌ی پاور نیز، شرکت سازنده توجه زیادی به روند طراحی محصولات سامسونگ نشان نداده است.

به‌طور کلی، سامسونگ نسخه Plus گلکسی اس 9 را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی ارائه می‎‌دهد؛ یکی از سنسورها، F1.5 خواهد داشت و دیافراگم لنز دیگر، F2.4 است. این مدل با شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد و در دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظه در دسترس قرار خواهد گرفت. این در حالی است که Galaxy S9 فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و تنها چهار گیگابایت رم دارد؛ ضمن اینکه یک مدل از آن با 64 گیگابایت حافظه عرضه می‎شود.

اندازه صفحه‎نمایش در پرچم‌داران جدید سامسونگ، نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری ندارد؛ به همین جهت، Galaxy S9 با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی (با احتساب انحنای گوشه‌‏های نمایشگر، 5.6 اینچی) و Galaxy S9 Plus با نمایشگر 6.2 اینچی عرضه خواهد شد. نسبت ابعاد صفحه‎‌نمایش در هر دو مدل، 18.5 به 9 است و از یک پنل Super AMOLED استفاده می‌‏شود. گفته شده است که شرکت کُره‎ای، گوشی‎های پرچم‏دار خود را با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو ارائه می‎دهد و هر دو مدل، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد؛ البته برای شارژ آن‌ها به صورت بی‌سیم، به یک پد جداگانه نیاز دارید که قابل خریداری است.

به جزء اعلام زمان رسمی توسط رئیس بخش موبایل سامسونگ، جزئیات بیشتری به صورت رسمی پیرامون Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus ارائه نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

پلنگ زخمی

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
گوشی رو ولش چه آهنگای خوبیه روش :)
کسی اسم آهنگاشو میدونه ؟؟

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
این چینیا کاردستی گوشی فیک s9میسازن بعد ما یه موشک درست میکنیم با کاغذ شبیه شتر مرغ پرواز میکنه نهایت