خانهاخبار
ZTE به دنبال عرضه نسل جدید گوشی تاشو Axon M است

ZTE به دنبال عرضه نسل جدید گوشی تاشو Axon M است

مسئولان زد تی ایی پس از دریافت بازخوردهای مثبت از گوشی تاشو اکسون ام اکنون به دنبال توسعه خط تولید این گوشی و عرضه مدل‌های بیشتری از این نسل هستند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۳
image

در سال‌های دور که هنوز خبری از گوشی‌های هوشمند نبود، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه مدل‌های تاشویی به بازار عرضه می‌کردند که بسیار پرطرفدار بودند. اکنون سال‌هاست که دیگر خبری از گوشی‌های تاشو در بازار نیست ولی ممکن است در آینده تولید دوباره این مدل گوشی‌ها را شاهد باشیم.

سال گذشته شرکت ZTE گوشی هوشمندی به بازار عرضه کرد که دارای دو صفحه نمایشگر بود و به صورت کتابی تا می‎شد. AXon M با اینکه ایده جالبی داشت ولی نتوانست خیلی در بازار سر و صدا کند. با این حال مسئولان ZTE گفته‌اند نقدهای خوبی درمورد این گوشی دریافت کرده‌اند که انگیزه آنها برای توسعه نسل بعدی Axon M را بیشتر کرده است.

معاون بازاریابی ZTE در مصاحبه‌ای که در حاشیه نمایشگاه CES 2018 انجام داده، عنوان کرده است این شرکت به دنبال توسعه خط تولید گوشی‌های تاشو جدیدی است که پتانسیل بالایی برای کار دارند. او گفته است: ما همواره در تلاشیم تا در نهایت به یک گوشی تاشو بی نقص برسیم و ویژگی‌ها متعددی را به آن اضافه کنیم.

علاوه بر ZTE، شرکت سامسونگ نیز به دنبال تولید گوشی تاشو است که به صورت کتابی خم می‏شود. گفته می‎شود سامسونگ اولین نسل از گوشی‌های تاشو جدید خود را سال 2019 به بازار عرضه خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
تا سامسونگ و اپل بخوان بِجُنبن
چینی ها نسل دوم صفحات تاشو را هم رونمایی کردن