خانهاخبار
محافظ صفحه‌نمایش Galaxy S9 طراحی آن‌را فاش کرد

محافظ صفحه‌نمایش Galaxy S9 طراحی آن‌را فاش کرد

به‌تازگی، تصاویری از محافظ صفحه‌نمایش Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به‌دست آمده است که طراحی هر دو مدل را فاش می‏‏‌کند. این تصاویر حاکی از آن است که حاشیه‎های اطراف نمایشگر بدون تغییر خواهد ماند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱

شرکت سامسونگ، به‌تازگی اعلام کرده است که گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش را در ماه فوریه به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. دی‌جی کوه، رئیس واحد گوشی‌های همراه سامسونگ تأیید کرد که پرچم‌‏داران این شرکت در کنگره جهانی موبایل 2018 (به اختصار MWC) معرفی خواهند شد. زمان عرضه در هنگام معرفی رسمی، اعلام می‌شود.

image

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که پرچم‏داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ با طراحی مانند نسل قبل عرضه خواهند شد. گفته می‌شود تمرکز سامسونگ از عرضه اعضای جدید سری Galaxy S، روی طراحی آن‌ها معطوف نخواهد بود؛ آن‏‌طور که پیداست، بهبود مشخصات سخت‌افزاری و ارائه قابلیت‌های جدید، هدف اصلی سامسونگ از معرفی کهکشانی‌های جدیدش است.

به‌تازگی، تعدادی محافظ صفحه‎نمایش برای Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus فاش شده است که طراحی احتمالی پنل جلوی پرچم‎داران سامسونگ را به نمایش می‎گذارد. با وجود شایعات متعدد مبنی بر ضخامت کم‌تر حاشیه‎ی پایین صفحه‌نمایش نسبت به حاشیه‌ی بالای آن، به‎نظر می‎رسد حاشیه‎ها در بالا و پایین نمایشگر تقریباً مشابه هستند. ضمن اینکه تصاویر به‏‌دست آمده، تأیید می‎کند هر دو گوشی نمایشگری با ابعاد کشیده خواهند داشت؛ سامسونگ از نمایشگری با نسبت ابعاد 18.5 به 9 روی پرچم‌داران جدید خود استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه، اندازه صفحه‌نمایش در هر دو گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نسبت به نسل قبل، بدون تغییر باقی مانده است؛ به همین جهت، انتظار می‌رود مدل کوچک‌تر با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی و مدل بزرگ‌تر با نمایشگر 6.2 اینچی عرضه شود.

image

تصاویر به‎دست آمده، همچنین به تعدادی بریدگی در حاشیه‎ی بالای محافظ اشاره می‎کند که برای دوربین، بلندگوی مخاطلب، اسکنر عنبیه و سنسورهای ضروری دیگر است. نحوه‎ی جای‎گیری آن‎ها چندان نسبت به Galaxy S8 تغییر پیدا نکرده است و این موضوع، لزوماً نمی‌تواند جنبه‌ی منفی پرچم‏داران جدید سامسونگ باشد.

اعضای جدید سری Galaxy S به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهند شد؛ البته در نسخه‌هایی که خارج از ایالات متحده و چین به فروش می‌رسند، از پردازنده اگزینوس 9810 استفاده خواهد شد. تراشه جدید سامسونگ، مدتی پیش توسط این شرکت معرفی شده بود و این پردازنده، چهار هسته پردازشی اختصاصی Exynos M3 دارد که روی فرکانس 2.9 گگاهرتز عمل خواهند کرد. واحد پردازشگر گرافیکی Mali G72 MP18 رندر محتوای گرافیکی را در اگزینوس 9810 برعهده خواهد داشت.

image

Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus برخلاف نسل قبل، تفاوت‌ها‌ی بیشتری با یک‌دیگر خواهند داشت و وجه‌تمایز آن‌ها، اندازه صفحه‌نمایش نیست؛ در حالی‌که مدل 5.8 اینچی فاقد دوربین دوتایی است، Galaxy S9 Plus با دوربین دوگانه ارائه می‌شود. چینش دوربین‌ها در مدل «پلاس» برخلاف گلکسی نوت 8، به صورت عمودی است. همچنین نسخه Plus با شش گیگابایت رم عرضه می‌شود؛ این در حالی است که در Galaxy S9، سامسونگ به چهار گیگابایت حافظه رم رضایت داده است.

یکی‌دیگر از تغییراتی که در پرچم‌داران جدید سامسونگ اعمال شده، مربوط به جای‌گیری حسگر اثرانگشت است. گفته می‌شود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus از سنسور اثرانگشت در زیر دوربین استفاده می‏کنند؛ فلاش LED و حسگر ضربان‌سنج نیز به جای حسگر اثرانگشت در سمت راست دوربین اصلی قرار خواهد گرفت. انتقال حسگر اثرانگشت به پایین دوربین، باعث دسترسی راحت‌‏تر به این سنسور خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
شما هر وقت تفاوت آیفوت 7 با ایفون 8 رو از نظر ظاهری گفتی بعد به این بگو کپی؟ کپی از خودش چه حرفا خخخخخخخخخخخخخ

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
فقط یک بنجول در دنیای موبایل وجود داره و اون بنجول ساز تایوانیه Htc

Elvin

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
معلومه اطلاعات موبایلی شما در حد فقط کلاس گذاشتنه????

Elvin

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
نه اینکه آیفون کلا تا حالا شکل گوشیهاش همش متفاوته...?????...و طراحی آیفون X هم که کپی سامسونگ S8 نیست.
آیفون اگه این سیستم عامل رو هم نداشت الان از رده خارج بود

BaHRaM

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
بنجولی دیگر در راه است