خانهاخبار
تصاویر مفهومی از Huawei P20 با دوربین سه‌گانه و حاشیه‎های باریک

تصاویر مفهومی از Huawei P20 با دوربین سه‌گانه و حاشیه‎های باریک

به‌تازگی، تصاویر مفهومی از Huawei P20 به‎دست آمده است که این مدل را با حاشیه‎های باریک در اطراف نمایشگر و دوربین اصلی سه‌گانه، به تصویر می‌کشد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۱

شرکت هوآوی برای رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدیدش از سری P برنامه‌ریزی می‌کند؛ با توجه به روندی که برای معرفی پرچم‌داران این سری در طی سه سال گذشته اتخاد شده است، انتظار می‌رفت Huawei P11 پرچم‌دار جدید سازنده‌ی چینی در سال 2018 باشد. با این وجود، مشخص شده است که شرکت هوآوی، درنظر دارد تا پرچم‎دار بعدی خود را از سری P با نام Huawei P20 ارائه دهد.

image

مدتی پیش، تعدادی تصویر شماتیک از پرچم‌داران سری P20 هوآوی به‎دست آمد؛ به‌نظر می‌رسد سه گوشی از این سری عرضه خواهد شد. نسخه معمولی، Huawei P20 است و شرکت سازنده درنظر دارد تا نسخه Plus آن‌را برای رقابت با فبلت‌های پرچم‎دار در نیمه اول سال 2018 ارائه دهد. ضمن اینکه نسخه دیگری با پسوند Pro عرضه می‌شود که مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندتری دارد.

وجه مشترک تمامی مدل‌های Huawei P20، دوربین سه‎گانه آن‌ها است؛ هوآوی با P9، به عرصه گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه قدم گذاشت و در سری Mate 10 دوربین دوگانه به تکامل رسیده است. با این‌حال، چینی‌ها قصد دارند رقابت را در بازار گوشی‌های هوشمند، به سطح جدیدی وارد کنند و به همین جهت، سری Huawei P20 اولین گوشی‌های هوشمند این شرکت خواهند بود که با دوربین سه‌تایی در پنل پشتی عرضه می‎شوند.

image

البته مشخص نیست برای دوربین سه‌گانه Huawei P20، از چه ترکیبی استفاده خواهد شد. در دوربین Huawei P10 و دیگر محصولاتی که توسط این شرکت با دوربین دوگانه عرضه شده است، یک سنسور رنگی و یک سنسور مونوکروم قرار دارد. سنسور رنگی، سنسور اصلی است که ثبت تصاویر را برعهده می‎گیرد؛ سنسور مونوکروم به ثبت نور و جزئیات بیشتر کمک می‎کند.

با این وجود، اعلام شده است به کمک دوربین سه‌گانه Huawei P20 و دیگر اعضای رده‌بالای این سری، خواهید توانست عکس‌هایی با رزولوشن 40 مگاپیکسل به ثبت برسانید. همچنین زوم هیبریدی 5 برابری، از دیگر قابلیت‌هایی است که پرچم‏داران جدید هوآوی ارائه می‌دهند.

image

به‌تازگی، تصاویر مفهومی از پرچم‎دار سری P20 هوآوی به‎دست آمده است که آن‎را با دوربین سه‎گانه، نمایشگر کشیده و حاشیه‏های باریک به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که مشاهده می‎شود، در Huawei P20 حاشیه‌ی پایین و بالای نمایشگر نازک‌تر از گذشته شده است و با وجود حاشیه‌های باریک، دکمه‎ی Home در پنل جلوی گوشی قرار دارد که سنسور اثرانگشت را درون خود جای داده است.

گفته می‌شود Huawei P20 Plus نیز طراحی نسبتاً مشابهی خواهد داشت؛ هرچند، چینش دوربین سه‌تایی به صورت عمودی است. در نسخه Pro نیز دوربین‌ها به صورت عمودی چیده شده‎اند؛ با این‌حال، این مدل حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به دو نسخه دیگر دارد و روی بالای نمایشگر، بریدگی ایجاد شده که محل قرارگیری دوربین اصلی و بلندگوی مخاطب است. به دلیل‌ حاشیه‌های باریک‌تر، Huawei P20 Pro از سنسور اثرانگشت در پنل پشتی استفاده می‌کند.

image

شرکت هوآوی، هنوز شایعات مربوط به پرچم‌داران جدیدش را تأیید نکرده است؛ با این‎حال، گفته می‎شود Huawei P20 در اوایل اسفند ماه به صورت رسمی خواهد شد. به‎نظر می‌رسد شرکت چینی مانند نسل گذشته، پرچم‌داران جدیدش را در نمایشگاه MWC 2018 در بارسلون به نمایش عموم خواهد گذاشت. در همین نمایشگاه، سامسونگ از گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

saeed

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
این چیههههه خخخخ. مثلا میخواد راه اپل رو تو نوآوری بره. آخه 3تا دوربین برا چی. من نمیگم بد هس اما بجز شرکت اپل هیچ کدوم شرکتی نمیتونه اون3دوربین رو کاراتر بکنه چون تو دوربین دوتا 7پلاس دیدیم چیکار کرد واقعا خوب بود اپل

یاسر

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
سلام
اگه طراحی این باشه زیبا هست
امیدوارم حالا که از سه دوربین استفاده می‌کنه واقعا از کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشه

Amin

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
سلام جلوش مثل اس 8

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
یه زمانی گوشی های چینی 3 , 4 و حتی 6 بلندگو داشتن ، حالا میخوان این کار و به جای بلندگو با دوربین زنده کنن ...

هواوی

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
همون دو دوربین کافیه .چیه اخه سه تا دودبین:\