خانهاخبار
بهترین گوشی‌های زیر 1 میلیون تومان بازار (دی 96)

بهترین گوشی‌های زیر 1 میلیون تومان بازار (دی 96)

در این مطلب بهترین گوشی‌های زیر 1 میلیون بازار را به شما معرفی می‌کنیم که ضمن برخورداری از مشخصات فنی خوب، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند.
۱۳۹۶/۱۰/۲۰

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند به دنبال گوشی می‌گردند که هم از نظر کارایی عملکرد بالایی داشته باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد. در حال حاضر گوشی‌های بسیار خوبی در رنج قیمت زیر 1 میلیون تومان وجود دارد که اکثر نیازهای شما را برآورده می‌کنند.

تنوع انتخاب در این رده قیمت دست شما را در خرید گوشی، که هم ظاهر خوبی داشته باشد و هم از مشخصات سخت‌افزاری مناسبی بهره ببرد، باز می‌گذارد.

اگر به دنبال خرید گوشی با قیمت زیر 1 میلیون تومان هستید، گوشی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم می‌توانند بهترین گزینه‌ها برای شما باشند.

 

Sony Xperia XA1

image

این گوشی میان‌رده از شرکت سونی از جنس فلز و پلاستیک ساخته شده است و با اینکه قیمت کمی دارد اما کیفیت دوربین بالای خود را از پرچمداران اکسپریا به ارث برده است.

نمایشگر Xperia XA1 پنج اینچی است و رزولوشنی معادل 1280 در 720 پیسکل دارد. این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای Helio P20 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقا استفاده می‌کند.

اکسپریا ایکس ای 1 از اندروید 7 بهره می‌برد و مجهز به باتری 2300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع است.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون تومان

 

Xiaomi Mi Max 2

image

اگر به دنبال گوشی به نمایشگر بزرگ هستند تا هم به عنوان گوشی و هم به عنوان تبلت بتوانید از آن استفاده کنید Mi Max 2 شیائومی گزینه خوبی برای خرید است.

اندازه نمایشگر این گوشی 6.4 اینچی است و رزولوشن Full HD دارد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 625 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند.

کیفیت دوربین اصلی می مکس 2 برابر با 12 مگاپیکسل و کیفیت دوربین دوم آن 5 مگاپیکسل است. برخورداری از یک باتری بزرگ 5300 یکی از ویژگی‌هایی است که در کمتر گوشی می‌توایند نظیرش را پیدا کنید.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون تومان

 

BlackBerry DTEK50

image

گوشی‌های بلک‌بری همیشه جزو خاص‌ترین گوشی‌های بازار بوده و هستند. این گوشی بدنه‌ای از جنس پلاستیک و فلز دارد و از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 617 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند.

رزولوشن نمایشگر DTEK50 فول اچ‌دی است و 5.2 اینچ اندازه دارد. دوربین عقب و جلو این گوشی به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسل کیفیت دارند و می‌توان عکس‌های خوبی با آن ثبت کرد.

DTEk50 از اندروید 6 استفاده می‌کند و مجهز به باتری 2610 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع است.

قیمت فعلی: حدود 970 هزار تومان

 

Samsung Galaxy J7 Prime

image

این گوشی میان‌رده از شرکت سامسونگ با اینکه ظاهر خیلی شیکی ندارد ولی یکی از بهترین گوشی‌هایی است که در رنج قیمت زیر 1 میلیون تومان می‌توانید از بازار تهیه کنید.

بدنه J7 Prime کاملا فلزی است که استحکام بالایی به این دستگاه بخشیده است. این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی Full HD استفاده می‌کند و در دل خود پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 را به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، جای داده است.

گلکسی جی 7 پرایم از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب بهره می‌برد. سیستم عامل این دستگاه اندروید 6 است و مجهز به اسکنر اثر انگشت و باتری 300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع است..

قیمت فعلی: حدود 900 هزار تومان

 

LG Q6

image

اگر به دنبال گوشی با ظاهری شیک و امروزی هستید، در رنج قیمت زیر 1 میلیون تومان LG Q6 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بدنه این گوشی از جنس فلز و شیشه ساخته شده است و نمایشگری 5.5 اینچی با لبه‌های باریک و ابعاد کشیده دارد که آن را به پرچمدار ال‌جی بسیاری شبیه کرده است.

کیو 6 از پردازنده اسنپدراگون 435 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد و دوربین‌های عقب و جلو آن به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل کیفیت دارند.

Q6 از سیستم عامل اندروید 7 بهره می‌برد و مجهز به باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی است.

قیمت فعلی: حدود 900 هزار تومان

 

Huawei Y7 Prime

image

یکی از موفق‌ترین گوشی‌های 2017 هوآوی در رنج زیر 1 میلیون تومان Y7 Prime است. با اینکه این گوشی از قیمت پایینی برخوردار است اما از سخت‌افزارهای مناسبی استفاده می‌کند.

بدنه Y7 Prime از جنس فلز ساخته شده است و نمایشگر 5.5 اینچی آن کیفیت HD دارد. درون این گوشی پردازنده اسنپدراگون 435 به کار گرفته شده است که در کنار آن حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقا 32 گیگابایتی خدمت می‌کنند.

دوربین جلو این دستگاه 8 مگاپیکسل و دوربین پشت آن 12 مگاپیکسل کیفیت دارد. وای 7 پرایم از اندروید 7 استفاده می‌کند، اسکنر اثر انگشت دارد و ظرفیت باتری آن 4000 میلی‌آمپرساعت است.

قیمت فعلی: حدود 750 هزار تومان

 

Xiaomi Redmi Note 4X

image

یکی از بهترین گوشی‌هایی که در رنج قیمت زیر 1 میلیون می‌توانید از برند شیائومی انتخاب کنید Redmi Note 4X است. این گوشی 5.5 اینچی از پردازنده اسنپدراگون 625 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند.

بدنه این گوشی از فلز ساخته شده است و مجهز به اسکنر اثر انگشت است. دوربین عقب این گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین جلو آن 5 مگاپیکسل است و از یک باتری بزرگ 4100 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع بهره می‌برد.

قیمت فعلی: حدود 725 هزار تومان

 

Motorola Moto G5

image

در سال‌های اخیر گوشی‌های میان‌رده موتورولا در رده میانی بازار بسیار پرفروش بوده‌اند. Moto G5 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که نمایشگری 5 اینچی دارد.

این گوشی پلاستیکی از پردازنده اسنپدراگون 430 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند و دوربین‌های عقب و جلو آن به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی هستند.

موتو جی 5 سیستم عامل اندروید 7 را روی خود دارد و باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی آن مجهز به قابلیت شارژ سریع است.

قیمت فعلی: حدود 700 هزار تومان

 

Meizu M5s

image

میزو یکی از برندهای خوب و آینده‌دار چین است که از سال گذشته محصولات آن وارد بازار کشور ما شد. M5s یکی از بهترین گوشی‌های این برند در رنج زیر 1 میلیون تومان است که به شما خرید آن را پیشنهاد می‌کنیم.

بدنه این گوشی تمام فلزی است و نمایشگری 5.2 اینچی با کیفیت HD دارد. میزو برای این گوشی میان‌رده پردازنده هشت هسته‌ای، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا در نظر گرفته است.

M5s از دوربینی 13 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی آن مجهز به شارژ سریع است.

قیمت فعلی: حدود 675 هزار تومان

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

elias

۱۳۹۷/۱/۱۲
سلام. با تشکر از مطالب مفید سایتتون
بنظر من جای honor 6x با قیمت 830 تومن گزینه ی مناسبی بوده که از چشم شما افتاده.

فرزام

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
شیائومی مزخرف نیست کشور ما مزخرفه که حتی شیائومی هم دوست نداره نمایندگی داشته باشه توش من جز کیفیت تو شیائومی چیز دیگه ای ندیدم اما به کسی توصیه نمی کنم چون اینجا نمایندگیه درست حسابی نداره تعمیرش داستانه تنها برند مزخرفی که می شناسم سامسونگه پرچمداراش رو بزار کنار بقیشون حتی نصف قیمتشون امکانات ندارن فقط قیمت الکی با کیفیت مزخرف سری a هم که کیفیت داره سخت افزارش نسبت به قیمتش اصلا برابر نیست و پایینه سامسونگ تنها برندیه که اون قدر حالم ازش بهم می خوره اصلا تاحالا نخریدمش و نظرم اینه اکه وضع مالیت خوب نیست و پرچم دار نمی تونی از سامسونگ برداری صد در صد می گم اگه پایین رده و میان رده ازش ورداشتی یعنی اصلا از گوشی چیزی سر در نمیاری و فقط فروشنده گولت زده انداخته بهت

مهرداد

۱۳۹۶/۱۰/۲۴
جای آنر 8 لایت تو این لیست خالیه

كیان مهر

۱۳۹۶/۱۰/۲۴
نه داداش مشكلی ندارن اون مشكل برا گوشیهای 2015شیائومی بود اگه میخوای شیائومی بخری نگاهی به mi A1بنداز قیمتش یك میلیونه

sadegh

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
شما که تاحالا شیائومی دستت نگرفتی نظر نده لطفا.