خانهاخبار
LG G7 در وب‎سایت ال‎جی لیست شد؛ معرفی رسمی نزدیک است

LG G7 در وب‎سایت ال‎جی لیست شد؛ معرفی رسمی نزدیک است

گوشی پرچم‌دار LG G7 در وب‌سایت رسمی شعبه انگلستان ال‌جی لیست شده است؛ به‌نظر می‌رسد این مدل، پرچم‌دار جدید شرکت کُره‏‌ای باشد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۰

با نزدیک شدن به کنگره موبایل بارسلونا، شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون محصولات احتمالی که در این نمایشگاه معرفی خواهند شد؛ افزایش یافته است. پس از تأیید رسمی Galaxy S9 از سوی رئیس بخش موبایل سامسونگ، حال نوبت به ال‌جی رسیده است تا نام تجاری پرچم‎دار جدیدش را اعلام کند. وب‌سایت ال‌جی در انگلستان، به‌تازگی گوشی LG G7 را در لیست محصولات مجهز به فناوری شارژ سریع کوالکام گنجانده است. به‎نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید ال‎جی از قابلیت شارژ سریع 4.0 کوالکام پشتیبانی می‎کند؛ اما آیا این مدل مانند نسل قبل، با تراشه قدیمی ارائه می‌شود؟

image

اظهارنظر پیرامون این موضوع غیرممکن به‎نظر می‌رسد؛ فناوری شارژ سریع 4.0 یا QC 4.0+، یکی از قابلیت‌های تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام است اما لزومی ندارد که محصولات مجهز به قابلیت شارژ سریع 4.0، با پردازنده پرچم‌دار 2018 کوالکام عرضه شوند. اولین گوشی که با پشتیبانی از QC 4.0+ معرفی شده، Nubia Z17 است که تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام (تراشه پرچم‏دار 2017) به آن قدرت می‎دهد. به همین جهت، ال‎جی ممکن است G7 را با ترکیب تراشه اسنپدراگون 835 و پشتیبانی از شارژ سریع 4.0 ارائه دهد؛ ضمن اینکه این مدل، می‌تواند به اسنپدراگون 845 و شارژ سریع 4.0 مجهز شده باشد.

سامسونگ در سال 2017، تمامی موجودی اولیه تراشه اسنپدراگون 835 را به نسخه ایالات متحده و چین گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus اختصاص داده بود؛ همین موضوع باعث شد تا ال‌جی پرچم‌دارش را با تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون 821 ارائه دهد. با این‌حال، شایعه شده است که این روند در سال جدید میلادی نیز ادامه پیدا خواهد کرد و پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، اولین موجودی از تراشه‌های اسنپدراگون 845 را در اختیار خواهند داشت. به همین جهت، ممکن است ال‎جی ناچار شود تا LG G7 را با تراشه قدیمی‎تر اسنپدراگون 835 کوالکام ارائه دهد.

image

LG G6 نیز در وب‌سایت رسمی ال‌جی در انگلستان با پشتیبانی از Quick Charge 3.0 لیست شده است؛ این فناوری کمک خواهد کرد تا باتری پرچم‎دار 2017 ال‎جی در طی 1 ساعت و 45 دقیقه، به طور کامل شارژ شود. با این‌حال، ال‏جی مشخص نکرده است فناوری شارژ سریع 4.0 کوالکام چه تأثیری روی سرعت شارژ باتری LG G7 خواهد داشت.

مدتی پیش، لیست محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 فاش شده بود و نام پرچم‎دار جدید ال‏‌جی در این لیست، جلب‌توجه می‌کند؛ گفته شده است که ال‌جی، پرچم‌دار LG G7 را در ماه فوریه به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. این در حالی است که آخرین گزارش‌ها به نقل از اپراتورهای محلی در کره جنوبی، به عرضه عضو جدید سری G گوشی‌های ال‌جی در ماه مارس اشاره دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا ال‌جی به روند گذشته برای رونمایی از پرچم‌داران جدیدش از سری G در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون، پای‌بند خواهد بود یا امسال، LG G7 را با تأخیر یک ماهه معرفی خواهد کرد. در حالی‌ G7 در وب‌سایت ال‌جی لیست شده است که پیش‌تر اعلام شد شرکت سازنده، تصمیم دارد تا رویه نام‌گذاری گوشی‌های پرچم‌دار خود را تغییر دهد.

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاراتی از پرچم‌‏دار LG G7 دارید؟ آیا سخت‌افزار را مهم‎ترین ملاک برتری یک گوشی می‌دانید یا ترجیح می‌دهید عضو جدید سری G ال‌جی با دوربین قدرت‌مندتر، طراحی بهبود یافته و حاشیه‌های باریک عرضه شود؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

اشکان

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
سلام
امیدوارم زودتر بیاد چون با این روند دلار که پیش میریم فک کنم باید بین پراید و گوشی یکی انتخاب کنیم :)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
خخخخ زدی وسط خال

mnkhn71

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
خخخخخخخخ
جی 7 هم معرفی شد ولی وی 30 نیومده هنوز!!!!!!!!

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
همه انتظارات طرفدارای الجی اینه هروقت خاموش شد بازم روشن بشه?

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
در شگفتم که هر ساله هم در ۲ نمایشگاه معرفی میشن(لاس وگاس و بندر بارسلون!!!)
ای کاش ایران هم می آمدن، برای ما خوب میشد، اینکه به سود اونا هم بود
فرضاً بندر گناوه?
اگر که قبول میکردن، از پرداخت مالیات هم تلاش میکردیم معاف بشن