خانهاخبار
CES 2018: دل از دو مانیتور فوق باریک 24 و 27 اینچی رونمایی کرد

CES 2018: دل از دو مانیتور فوق باریک 24 و 27 اینچی رونمایی کرد

کمپانی دل در ادامه معرفی محصولات جدیدش در نمایشگاه CES 2018 شهر لاس وگاس از دو مانیتور فوق باریک در ابعاد ۲۴ و ۲۷ اینچی رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۰

اگر از آن دسته افراد باشید که با نسل رایانه‌های دهه ۹۰ تا همین چند سال قبل کار کرده باشید، قطعا به یاد دارید که مانیتورهای آن زمان چقدر بزرگ بودند و ضخامت آن‌ها در چه حد بود. پس از کنار رفتن مانیتورهای CRT و معرفی LCD و LED، نسل به نسل از ضخامت‌ این نمایش‌گرها کاسته شد تا به امروز که مانیتورهای فوق باریک نگاه‌ها را به خود جذب کرده‌اند.

روز گذشته کمپانی دل از دو مانیتور فوق باریک ۲۷ اینچی با نام S2719DM و ۲۴ اینچی با نام S2419HM رونمایی کرد که هر دو کم و بیش طراحی یکسانی دارند. ظاهر شیک و بدنه صیقلی با حاشیه‌های بسیار باریک و ضخامت اندک و محفظه کوچکی در پشت دستگاه که مدیریت کابل‌ها را برای کاربر آسان‌تر می‌کند، از ویژگی‌های ظاهری این دو مانیتور است.

image

بیش‌ترین ضخامت این نمایش‌گرها ۲۹ میلی‌متر است که در مرکز قرار دارد و کم‌ترین آن ۵.۵ میلی‌متر است و سعی شده تا حد ممکن حاشیه اطراف پنل را کاهش دهند. هر دو دستگاه نرخ رفرش ۶۰ هرتز را ارایه می‌کنند، با این تفاوت که مدل ۲۴ اینچی با رزولوشن Full HD تولید شده و مدل ۲۷ اینچی از رزولوشن QHD برخوردار است. در حالت نرمال زمان پاسخ این دو مدل ۸ میلی ثانیه است که در حالت سریع به ۵ میلی ثانیه می‌رسد. از اتصالات مانیتورهای جدید دل می‌توان به دو پروت HDMI 2.0 به همراه یک کابل آنالوگ صدا (جک ۳.۵ میلی‌متری صدا) اشاره کرد.

مانیتور ۲۴ اینچی با قیمت ۲۹۹ دلار و ۹۹ سنت و مدل ۲۷ اینچی با قیمت ۴۹۹ دلار و ۹۹ سنت در ماه فوریه وارد بازار خواهند شد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)