خانهاخبار
CES 2018: رونمایی JBL از نسل جدید اسپیکرهای بلوتوث ضدآب

CES 2018: رونمایی JBL از نسل جدید اسپیکرهای بلوتوث ضدآب

کمپانی JBL در نمایشگاه CES امسال با دست پر حضور یافت. برند معروف صوتی در این رویداد از یک اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر و نسل جدید اسپیکرهای Xtreme, Clip و GO رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۰

نمایشگاه CES یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای برای عرضه جدیدترین محصولات الکترونیکی مصرفی از سوی تولید کنندگان بزرگ و کوچک است. امسال JBL هم از این فرصت استفاده کرده و از نسل جدید اسپیکرهای خود رونمایی کرد. برندهای Xtreme و Clip و GO نام‌های آشنایی برای کاربران است و به همین دلیل کمپانی آمریکایی سعی کرده تا با به روز کردن این خانواده‌ها به محبوبیت آن‌ها بیافزاید.

مهم‌ترین ویژگی این محصولات جدید تجهیز آن‌ها به استاندارد IPX7 است که آن‌ها را در مقابل آب به مدت ۳۰ دقیقه و در عمق یک متری مقاوم می‌کند. Xtreme 2 جذاب‌ترین مدل در میان سه دستگاه جدید است، مانند نسل قبل ابعاد آن از سایرین بزرگ‌تر است و به یک بند برای حمل مجهز است. این اسپیکر با یک بار شارژ تا ۱۵ ساعت توان پخش صوت را دارد و می‌توان با استفاده از پورت USB آن سایر دستگاه‌ها را نیز شارژ کرد، همچنین از فناوری +JBL Connect نسز پشتیبانی می‌کند که به کاربر امکان می‌دهد چندین اسپیکر را به یک منبع متصل و از همه آن‌ها برای پخش موسیقی استفاده نماید و رادیاتورهای بزرگی در دو طرف استوانه قرار گرفته‌اند که باس قدرت‌مندی را ارایه می‌کنند.

image

مدل بعدی Clip 3 است که ابعاد جمع و جوری دارد. سری Clip ماجراجویان و ورزش‌کاران را هدف گرفته است،‌ در عین مقاومت ظاهر جالبی دارد و با قلابی که در قسمت بالایی آن قرار گرفته می‌توان آن را به لباس یا کوله پشتی و ... متصل کرد. باتری Clip 3 تا ۱۰ ساعت دوام خواهد داشت.

image

ارزان‌ترین مدل این سه دستگاه، مدل GO 2 است که مانند نسل اول در ۱۰ رنگ مختلف و جذاب عرضه شده است و با یک بار شارژ تا ۵ ساعت به طور مداوم موسیقی پخش خواهد کرد. این مدل نیز در مقابل آب مقاوم است.

image

قیمت اعلام شده برای Xtreme 2 معادل ۳۰۰ دلار، برای Clip 3 برابر با ۶۰ دلار و قیمت GO 2 برابر با ۴۰ دلار است و هر سه مدل در بهار ۲۰۱۸ راهی بازار خواهند شد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جو

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
وضع اقتصادی خرابه پول نی