خانهاخبار
CES 2018: رونمایی JBL از اسپیکر هوشمند Link View مجهز به دستیار گوگل و نمایشگر لمسی

CES 2018: رونمایی JBL از اسپیکر هوشمند Link View مجهز به دستیار گوگل و نمایشگر لمسی

یکی از محصولاتی که امسال در نمایشگاه CES حضور چشمگیری داشتند اسپیکرهای هوشمند بودند. پس از شرکت‌هایی مانند هارمان و لنوو،‌ این بار JBL هم از یک اسپیکر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت و نمایش‌گر لمسی رونمایی کرد که Link View نام دارد.
۱۳۹۶/۱۰/۲۰

آمازون با معرفی Echo Show تحول جدیدی در دنیای اسپیکرهای هوشمند ایجاد کرد، اسپیکر هوشمند مجهز به یک دستیار صوتی دیجیتالی که از یک نمایش‌گر لمسی بهره‌مند است و علاوه بر پاسخ‌گویی به صورت صوتی،‌ از تصویر هم برای نمایش جواب‌ها و حتی تماشای ویدیو استفاده می‌کند.

گوگل در نمایشگاه CES امسال به طور جدی به مقابله با سایر دستیارهای صوتی، به خصوص الکسا شرکت آمازون، می‌پردازد، اما هنوز رقیبی برای اکو شو معرفی نکرده است. اما شرکای مانتین ویویی‌ها سعی کرده‌اند تا این خلا را جبران کنند. در حاشیه این نمایشگاه، لنوو از اسپیکر هوشمند اسمارت دیسپلی رونمایی کرد که به گوگل اسیستنت مجهز است و نمایش‌گر لمسی دارد. اما به نظر گوگل به یک مدل راضی نبود.

image

JBL که یک برند خوش‌نام در تولید محصولات صوتی است نیز از یک اسپیکر هوشمند با نام Link View رونمایی کرد که با دستیار صوتی گوگل یکپارچه شده و از نمایش‌گر لمسی برخوردار است. در دو طرف نمایش‌گر ۸ اینچی این دستگاه اسپیکرهای استریو با توان خروجی ۱۰ وات قرار گرفته و در بخش بالایی صفحه نمایش یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. کمپانی مذکور مدعی است که اسپیکرها صدای غنی و باس بالایی را تولید می‌کنند و با توجه به تجربه‌ خوشی که این برند در عرضه محصولات با کیفیت دارد، انتظار داریم این محصول نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

Link View از گوگل کست، وای‌فای، بلوتوث، صدای Multiroom و مقاومت در برابر پاشش آب پشتیبانی می‌کند. JBL هنوز درباره قیمت این اسپیکر سخنی به میان نیاورده اما اعلام کرده است که این محصول را در تابستان وارد بازار می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)