خانهاخبار
استاندارد وای‌فای 802.11ax سال 2019 به بازار می‌آید

استاندارد وای‌فای 802.11ax سال 2019 به بازار می‌آید

به زودی استاندارد جدیدی برای وای‌فای ارائه می‏‌شود که ضمن داشتن سرعت اتصال بیشتری قادر است پایداری بیشتری در اتصال همزمان کابران ارائه کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹
image

به زودی استاندارد فعلی 802.11ac وای‌فای جای خود را به استاندارد جدیدی می‌دهد که از سرعت بیشتری برخوردار است. این استاندارد جدید علاوه بر افزایش سرعت می‌تواند اتصال پایدارتری برای مکان‌هایی که تعدادی زیادی کاربری در آن واحد به وای‌فای متصل هستند را فراهم کند.

درحالی که قرار است استاندارد 802.11ax از سال 2019 در محصولات الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد، از هم اکنون برخی از شرکت‌ها از این استاندارد در محصولات خود پشتیبانی می‌کنند.

به عنوان مثال شرکت Asus به تازگی روتری را معرفی کرده است که از استاندارد 802.11ax پشتیبانی می‌کند. همچنین بعضی از تراشه‌های اینتل نیز که امسال به بازار می‌آیند نیز از این استاندارد پشتیبانی خواهند کرد.

اگرچه در ماه‌های آینده محصولات بیشتری به بازار عرضه می‌شود که پشتیبانی از استاندارد 802.11ax در آنها لحاظ شده است، تا زمانی که این استاندارد نهایی نشود و تاییدیه‌های بیشتری صادر نگردد، شاهد استفاده گسترده از آن نخواهیم بود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
این دیگه چه جور خبر دادنی بود ؟! این استاندارد جدید مشخصاتش چیه ؟ سرعتش چقدره ؟ تو چه باندی کار میکنه؟ پهنای باندش چقدره ؟ بردش چقدره؟ ....