خانهاخبار
CES 2018: هدفون بی‌سیم گردنی +Libratone Track با قابلیت ضدعرق معرفی شد

CES 2018: هدفون بی‌سیم گردنی +Libratone Track با قابلیت ضدعرق معرفی شد

نمایشگاه CES 2018 امسال مجالی برای معرفی انواع محصولات هوشمند و مدرن است و کمپانی Libratone هم این فرصت را برای معرفی نسل تازه هدفون‌های بی سیم خود غنیمت شمرده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

Libratone یکی از کمپانی‌های فعال در ساخت جایگزین‌های مدرن جک هدفون 3.5 میلی متری به شمار می‌رود و تا به حال توانسته است دستگاه‌های مفیدی را معرفی کند. این سازنده پیشرو امروز در خلال برگزاری نمایشگاه جهانی CES 2018 یک محصول دیگر را به نام Track+ معرفی کرد. این محصول درواقع یک هدفون گردنی است که Libratone به خانواده محصولات قبلی خود افزوده است. این هدفون گردنی به نوعی نسخه بی‌سیم هدفون سیمی Q Adapt به شمار می‌رود که سازنده مذکور پیش از این ارائه کرده و کاربر قادر بود آن را توسط پورت لایتنینگ یا یو اس بی سی به دستگاه هوشمندش متصل کند. هدفون گردنی Track+ همچنین از ویژگی حذف نویز تنظیم پذیر در مدل‌های Q Adapt پشتیبانی می‌کند و فرم کلی‌اش هم بر اساس همان هدفون‌ها طراحی شده است. اغلب کاربران پیش از این تجربه مثبت خود را از استفاده از Q Adapt گزارش کرده و گفته بودند که مخصوصا در حالت اتصال به یو اس بی سی قادر هستند صدا را با کیفیت بشنوند. اگر هدفون گردنی Track+ هم بتواند همان تجربه مناسب را در کنار سهولت استفاده و همچنین حذف پورت ارتباطی ارائه کند، احتمالا بهترین جایگزین نسل قبلی خواهد بود. نکته مثبت در این هدفون‌ها اینجاست که دیگر لازم نیست نگران استفاده از پورت یو اس بی یا لایتنینگ باشد؛ چراکه این محصول تازه بی‌سیم طراحی شده است.

image

هدفون Track+ از برند Libratone به قیمت 199 دلار معرفی شده است و به نظر می‌رسد که در دسته هدفون‌های گردنی بی‌سیم سطح بالای بازار قرار گیرد. از طرفی اگر مایل هستید که محصول مشابه اما ارزان‌تر تهیه کنید، حتما هدفون بی سیم 99 دلاری Beyerdynamic Byron BT را هم در نظر بگیرید. بازخورهای این هدفون هم بسیار مثبت بوده است و می‌تواند انتخاب مناسبی به جای یک هدفون گران‌تر باشد. Libratone قصد دارد فروش عمومی هدفون گردنی Track+ را به زودی و ابتدا در آمازون و سایر فروشگاه‌های اینترنتی آغاز کند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)