خانهاخبار
سامسونگ مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro را معرفی کرد

سامسونگ مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro را معرفی کرد

شرکت سامسونگ، به‌تازگی از مدل 2018 گوشی ارزان‌قیمت Galaxy J2 Pro رونمایی کرده است که نمایشگر 5 اینچی، پردازنده چهار هسته‌ای و دوربین 8 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

پس از مدت‌ها گمانه‏‌زنی، مدل 2018 گلکسی J2 Pro در وب‌سایت رسمی سامسونگ به عنوان یک گوشی «مقرون به صرفه» معرفی شده است. این گوشی با قیمت پایه 145 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت و در سه رنگ وارد بازار می‌شود؛ مشکی، طلایی و آبی. گوشی جدید سامسونگ در هفته جاری در بازارهای در حال توسعه ارائه خواهد شد و مدتی بعد به صورت جهانی در دسترس قرار می‌‏گیرد.

image

از نظر مشخصات سخت‌‏افزاری، مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 ارائه می‎شود. رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید با رام Samsung Experience شخصی‌سازی شده است. هنوز مشخص نیست سامسونگ برنامه‎ای برای به‎روزرسانی این مدل به اندروید اوریو دارد یا خیر.

گوشی جدید سامسونگ، نمایشگر چندان خیره‎کننده‌ای ندارد؛ رزولوشن صفحه‎نمایش حتی HD نیست. این شرکت کُره‌ای گوشی جدیدش را با صفحه‌‏نمایش 5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 540 در 960 پیکسل ارائه می‎دهد.

image

مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro به پردازنده چهار هسته‎ای نامشخص مجهز شده است که هسته‎های پردازشی آن روی فرکانس 1.4 گیگاهرتز عمل می‎کنند. 1.5 گیگابایت رم نیز برای گوشی جدید سامسونگ درنظر گرفته شده است و تنها 16 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی در این مدل وجود دارد؛ لازم به‎ذکر است که تنها 9.7 گیگابایت از حافظه داخلی در دسترس کاربر قرار دارد. البته می‌توانید با استفاده از کارت حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‎سازی را افزایش دهید.

image

در پشت گوشی، سامسونگ از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است و فلاش LED در پنل پشتی، عکاسی در محیط‎های کم‏نور را امکان‎پذیر خواهد کرد. بلندگوی اصلی نیز در پنل پشتی و در کنار دوربین جای گرفته است. برای عکاسی سلفی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای صفحه‎‌نمایش قرار دارد که از فلاش LED استفاده می‏کند و بدین شکل، می‌توانید حتی در محیط‌های کم‌نور عکس سلفی بگیرید. براساس اطلاعات مندرج در وب‌سایت سامسونگ ویتنام، دوربین اصلی می‌تواند با رزولوشن FHD و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلم‌‏برداری کند.

image

مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro به یک باتری 2600 میلی‎آمپر ساعت مجهز شده است و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ ضمن اینکه این مدل از LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد. سامسونگ ادعا می‏‎کند که شارژدهی باتری برای استفاده از اینترنت 3G، به ده ساعت می‌رسد؛ در حالت پخش مداوم فیلم، شارژدهی باتری 14 ساعت خواهد بود. همچنین با پخش مداوم آهنگ، شارژدهی نسخه‌ی جدید گوشی Galaxy J2 Pro سامسونگ، 60 ساعت است. ضخامت گوشی جدید سامسونگ، 8.4 میلی‎متر بوده و این مدل، 153 گرم وزن دارد.

در ادامه، می‎توانید مقایسه مدل 2018 گلکسی J2 Pro و نسخه 2017 گلکسی J2 مشاهده کنید:

مشخصات / مدل

مدل 2018 گلکسی J2 Pro سامسونگ

مدل 2017 گلکسی J2 سامسونگ

صفحه‌نمایش

5.0 اینچی qHD؛ سوپر آمولد

4.7 اینچی qHD؛ سوپر آمولد

پردازنده

نوع پردازنده مشخص نشده است؛ چهار هسته‏ 1.4 گیگاهرتزی دارد

اگزینوس 3475 با چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی

رم

1.5 گیگابایت

یک گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی

16 گیگابایت

هشت گیگابایت

دوربین اصلی

8 مگاپیکسلی با فلاش LED

5 مگاپیکسلی با فلاش LED

دوربین سلفی

5 مگاپیکسلی با فلاش LED

2 مگاپیکسلی

باتری

2600 میلی‎آمپر

ساعت

2000 میلی‎آمپر ساعت

قیمت

145 دلار

117 دلار

 
 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

اوه زنده ای

۱۴۰۲/۹/۴
زنده ای داش

چچ

۱۴۰۲/۹/۴
زنده اید؟ اونموقع بحث بوده الان ایفون 15

Diba

۱۳۹۷/۵/۲۷
سلام چرا خود به خود خاموش میشه دلیلش چیه لطفا بگید

Ali

۱۳۹۷/۱/۹
سلام ببخشید گوشی سامسونگ j2 2018 چه زمانی وارد بازار ایران میشه و قیمتش چنده

مهدی

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
برای سامسونگ گلکسی جی2 آپدیت اندوروید کی میاد؟