خانهاخبار
سهم اوریو از بازار اندروید همچنان زیر 1 درصد است

سهم اوریو از بازار اندروید همچنان زیر 1 درصد است

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی گوگل، اندروید 8 اوریو هنوز نتوانسته است 1 درصد از سهم بازار را تصاحب کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

در جدیدترین گزارش گوگل از سهم نسخه‌های مختلف اندروید، نسخه اوریو هنوز جایگاه شایسته‌ای به دست نیاورده است.

در گزارش ژانویه 2018 گوگل اندروید 8.0 و 8.1 در مجموعه تنها 0.7 درصد از بازار اندروید را به خود اختصاص داده‌اند که کمتر از 1 درصد است. در این گزارش اندروید مارشمالو با 28.6 درصد همچنان صدرنشین است و پس از آن اندروید نوقا با 26.3 درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داده.

نسخه 5 اندروید یعنی لالیپاپ با اختلاف اندکی در جایگاه سوم قرار داد. اندروید لالیپاپ در حال حاضر روی 25.1 درصد از دستگاه‌های اندرویدی نصب است. پس از آن اندروید کیت‌کیت با 12.8 درصد قرار داد و جلی‌بین 5.6 درصد از بازار را همچنان در دست دارد. نسخه‌های آیس‌کریم و جینجربرد با 0.5 و 0.4 درصد در انتهای جدول قرار گرفته‌اند.

انتظار داریم ماه آینده سهم اندروید اوریو بالاتر از 1 درصد برود و با افزایش انتشار به‌روزرسانی‌های اوریو گوشی‌های بیشتری این آپدیت را دریافت نمایند.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهرداد

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
والا خب خیلی مسخرس که شرکتی مثل اپل وقتی ورژن جدید و آپدیت برای سیستم عامل هاش منتشر میکنه تمام گوشی ها و تبلت و کلا تمام محصولاتش امکان آپدیت دارن، ولی یه شرکت مثل سامسونگ (که خود من نوت 3 دارم و طرف دار سامسونگ!) برای گوشی های قدیمی تر خیلی به سختی آپدیت ارائه میده، مثلا گوشی خود من تازه به اندروید 5 آپدیت شده! خب، وقتی خود کمپانی آپدیت ارائه نمیده، چطوری باید گوشی رو ارتقاء داد؟ اینطوری نیست که مصرف کننده تمایل به استفاده از آپدیت و نسخه ی جدید اندروید نداشته باشه، آپدیت ارائه نمیشه!!!!!

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
این هنگی هایی که نام بردی هیچی شون باقی نمونده چون اسباب بازی های هنگ تی سی یکبار مصرفه همونطور که هنگی u11 با اقتدار بی کیفیت ترین گوشی سال 2017 بود .میانرده هاش واقعا اسباب بازی بچه ها حساب میشن

مهراد

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
به نظرم گوگل نباید هرسال یه ورژن اندروید بده .الان خیلی از مدل گوشی ها هنوز حتی به روز رسانی اندروید 7 هم دریافت نکردن متاسفانه
اگه این روند به هر 2سال یک ورژن جدید تغییر پیدا میکرد خیلی بهتر بود مشکلاتشونم کمتر میشد
اما خب سیاست فقط رو اینه که مشتری وادار به خرید گوشی جدیدتر کنن

meisamking

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
برای نوت 8 معلوم نیست کی بیاد؟

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
اون 0.4 درصد اندروید 2.3 هایی که باقی موندن گوشی های desire HD , Evo 3D , wildlife Nexus one و flyer های HTC هستن که بعد از گذشت یک دهه هنوز مثل روز اول کار میکنم .