خانهاخبار
CES 2018: این دست‌بند، تماس‎ها را از طریق انگشت دست انتقال می‌دهد

CES 2018: این دست‌بند، تماس‎ها را از طریق انگشت دست انتقال می‌دهد

دست‌بند Sgnl، برقراری تماس را با قرارگیری انگشت شما روی گوش‌تان امکان‌پذیر خواهد کرد؛ این دست‎بند، در ماه مارس امسال وارد بازار خواهد شد و 3.5 ساعت شارژدهی دارد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

فناوری می‎تواند عجیب و غریب باشد؛ این کلمه، می‌تواند توصیف مناسبی برای یک وسیله نوآورانه با نام Sgnl باشد که توسط شرکت کُره‌ای Innomdle Lab طراحی شده است. Sgnl در واقع یک دست‎بند است که می‎توانید به صورت جداگانه روی مچ دست خود ببندید یا آن‌را به ساعت‌مچی هوشمندتان متصل کنید. با اتصال این دست‌بند به مچ دست خود، می‌توانید از طریق انگشت‌تان مکالمه تلفنی کنید و مکالمات را بشنوید. هنگامی‌که با شما تماس گرفته می‎شود، کافی است انگشت‌تان روی گوش خود قرار دهید تا مکالمه برقرار شود.

image

اما Sgnl چگونه کار می‎کند؟ این دست‌بند، سیگنال‏‌های صوتی را از طریق تلفن و به وسیله بلوتوث دریافت می‏‌کند. هنگامی‎که سیگنال‌ها توسط این دست‏‎بند دریافت شود، ارتعاش صدا از طریق دست‌ شما به نوک انگشت‌تان انتقال پیدا می‏‌کند. حال، کافی است انگشت خود را روی گوش‌‏تان قرار دهید تا صدای مکالمات را بشنوید!

image

دست‌بند Sgnl در ابتدا به عنوان یک پروژه در Kickstarter ارائه شده بود؛ از زمان ارائه آن، بیشتر از یک سال می‏‌گذرد. با این وجود، Innomdle Lab آماده است تا دست‏بند عجیب و غریب خود را وارد بازار کند؛ گفته شده است که این دست‌بند مچی در ماه مارس 2018 وارد بازار خواهد شد. لازم به‌ذکر است که این دست‌بند، همچنین به عنوان یک ردیاب سلامتی نیز عمل می‎کند؛ تعداد قدم‎ها شما را محاسبه می‎کند و ارزیابی می‌کند چقدر کالری سوزانده‎اید.

image

دست‌بند Sgnl در شش رنگ عرضه خواهد شد؛ 3.5 ساعت برای مکالمه‌ی مداوم شارژدهی دارد؛ در طی یک ساعت شارژ می‎شود و مشابه با بند ساعت‌های مچی است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amirreza

۱۴۰۰/۶/۱۶
چجور میشع خرید کرد...