خانهاخبار
CES 2018: ایسوس دو کامپیوتر All in One تازه معرفی کرد

CES 2018: ایسوس دو کامپیوتر All in One تازه معرفی کرد

ایسوس یکی از آن سازندگان محبوب است که کامپیوترهای فشرده All in One باکیفیت و محبوب تولید می‌کند. البته لپتاپ‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند اما دلیلی وجود ندارد کامپیوترهای رومیزی این سازنده را نادیده بگیریم. ایسوس روز گذشته V272 و V222 را معرفی کرد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

لپ‌تاپ‌های کمپانی ایسوس ممکن است بیش از هر نوع رایانه شخصی دیگری در جلب توجه همگان موفق شده باشند اما نباید کامپیوترهای All in One (یکپارچه) این سازنده را هم نادیده بگیریم. این سازنده تایوانی روز گذشته در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی CES 2018 دو مدل تازه را از کامپیوترهای All in One خود به نام‌های Vivo AiO V272 و V222 رسما رونمایی کرد؛ اما متاسفانه اطلاعات چندانی درباره مشخصات فنی این دو منتشر نکرده است. در مورد V272 باید بگوییم همان‌طور که از نامش برمی‌آید، صفحه نمایش مولتی تاچ 27 اینچی با گستره رنگی sRGB 100% دارد و میدان دید 178 درجه فراهم می‌آورد. این کامپیوتر تازه همچنین از پردازنده نسل هشتم Core I7 اینتل قدرت می‌گیرد و پردازنده گرافیکی‌اش هم NVIDIA GeForce MX150 در نظر گرفته شده است. البته این مدل اصلا با هدف گیمینگ طراحی نشده است اما پردازنده گرافیکی قدرتمند NVIDIA کمک می‌کند بتوانید به راحتی بازی Overwatch را روی دستگاه خود اجرا کنید.

image

سایر مشخصات فنی ازجمله کانفیگ‌های انتخابی، وضوح تصویر، RAM، پورت‌های اتصال و سایر جزئیات مهم هنوز توسط ایسوس اعلام نشده‌اند. درباره AiO V222 هم باید به نقل از ایسوس بگوییم که این مدل صفحه نمایش 22 اینچی با وضوح تصویر 1080 دارد. البته ما موفق شدیم در تصاویر مربوط به این کامپیوترهای یکپارچه پورت‌های USB 3.0 و HDMI را هم در اطراف و همچنین پشت کامپیوتر مشاهده کنیم. اطلاعات مربوط به تاریج نهایی عرضه این دو هم هنوز منتشر نشده است و به درستی نمی‌دانیم کی باید منتظر ورود آن‌ها به بازار باشیم. کمپانی ایسوس سابقه درخشانی در ساخت کامپیوترهای یکپارچه دارد و پیش بینی می‌شود که V222 و V272 هم کامپیوترهای باکیفیتی باشند و کاربران کامپیوترهای رومیزی بتوانند به امید آن‌ها از شر مدل‌های قدیمی خود خلاص شوند. البته همان‌طور که گفتیم،این کامپیوترهای فشرده در حال حاضر تنها معرفی شده‌اند و مشخص نیست چه زمانی قادر خواهیم بود آن‌ها را تهیه کنیم. در صورت انتشار خبرهای تکمیلی حتما شما را هم در جریان خواهیم گذاشت.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Note 8

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
آقای سعید چیز خنده داری نیست ...
مسخره کنین یا نه htc vive بهترین vr دنیاست و با این سامسونگو دوست دارم ولی gear vr در مقابل vive یە اسباب بازی سادست

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
خبر دست اول خخخخخخخخخخخخ اونم هنگ تی سی از این شوخی ها با جی اس ام نکن هنگی جان

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
gsm خبر دسته اول همه سایت های فناوری رونمایی از htc Vive pro هست !
فکر کنم یادتون رفته بهترین عینک واقعیت مجازی جهانه ؟!؟!!؟