خانهاخبار
CES 2018: ساعت هوشمند Garmin با امکان پخش موسیقی معرفی شد

CES 2018: ساعت هوشمند Garmin با امکان پخش موسیقی معرفی شد

کمپانی Garmin یکی از سازندگان ساعت‌های هوشمند سلامتی است که پوشیدنی‌های مناسب ورزشکاران را طراحی می‌کند. این سازنده یک ساعت ورزشی تازه در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرده است که از ذخیره و پخش موسیقی هم پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

حالا دیگر می‌توانید بدون اینکه مجبور باشید گوشی را با خود حمل کنید یا در کنارتان نگه دارید، تنها به کمک ساعت هوشمندتان به موسیقی گوش دهید. البته این موضوع معمولا بدین معنیست که ساعت هوشمندتان احتمالا ابتدایی و ساده خواهد بود. کمپانی Garmin ظاهرا راهکار تازه‌ای دارد که همه این محدودیت‌ها را رفع می‌کند. این سازنده نام آشنا روز گذشته در خلال نمایشگاه CES 2018 یک ساعت ورزشی (دویدن) مجهز به GPS به نام Forerunner 645 Music معرفی کرد که قادر است تا 500 قطعه موسیقی را در خود ذخیره و با هدفون بلوتوثی پخش کند. با استفاده از این ساعت ورزشی هوشمند قادر خواهید بود در حین گوش دادن به موسیقی موردعلاقه‌تان که توسط کامپیوتر یا سرویس‌های پخش آنلاین مانند iHeartRadio به آن منتقل کرده‌اید، اطلاعات مربوط به دویدن، دوچرخه سواری، شنا و سایر فعالیت‌های ورزشی‌تان را هم دنبال کنید.

image

طراحی ظاهری این ساعت تازه همچنین نسبت به سایر ساعت‌های قبلی Garmin در سری Forerunner تغییر یافته است. Forerunner 645 Music با حاشیه فلزی (استیل) طراحی شده و نمای غیرورزشی خود را با همین تغییر کوچک حفظ کرده است. این ساعت تازه همچنین به ویژگی Garmin Pay مجهز است تا برای مثال، ورزشکاران بتوانند در صورت تمایل بعد از فعالیت‌های سنگین ورزشی برای خود یک نوشیدنی سم‌زدا هم تهیه کنند. صفحه نمایش رنگی always-on و پشتیبانی از Running Dynamics Pod که فعالیت‌هایی ازجمله هم‌آهنگی و طول گام را دنبال و پایش می‌کنند هم در فهرست مشخصات ساعت مذکور دیده می‌شوند. باتری این پوشیدنی هوشمند در وضعیت ساعت قادر است یک هفته دوام بیاورد اما اگر ویژگی GPS را فعال کنید و به موسیقی گوش دهید، عمرش به 5 ساعت کاهش می‌یابد.

ساعت Forerunner 645 Music از برند Garmin با قیمت 450 دلار روز گذشته رسما رونمایی شد. البته یک نسخه 400 دلاری دیگر هم از آن وجود دارد که از پخش موسیقی پشتیبانی نمی‌کند و اگر تمایلی به بهره گرفتن از این ویژگی جذاب ندارید، می‌توانید آن را با صرف هزینه کمتر تهیه کنید. ساعت هوشمند تازه Garmin مخصوصا مناسب ورزشکاران سخت‌کوشی طراحی شده است که قصد دارند با جدیت و به سختی ورزش کنند اما در عین حال تمایل دارند موسیقی مورد علاقه‌شان را هم در کنار اطلاعات پایش فعالیت‌هایشان روی ساعت هوشمند کنترل کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
به نظر من هر ورزشکاری یدونه از اینا نیاز داره