خانهاخبار
CES 2018: رونمایی از یخچال جدید سامسونگ با بیکسبی و پشتیبانی از پلت‎فرم SmartThings

CES 2018: رونمایی از یخچال جدید سامسونگ با بیکسبی و پشتیبانی از پلت‎فرم SmartThings

سامسونگ، به‌تازگی یخچال و فریزر جدیدی را در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرده است که از دستیار صوتی بیکسبی استفاده می‌کند و به بلندگوی AKG مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

سامسونگ، به‎تازگی از یخچال جدید خود از سری Family Hub در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرده است. این مدل با پیشرفت‌هایی در زمینه نظارت بر مواد غذایی، نظارت بر وسایل هوشمند در خانه و قابلیت‌‏هایی مربوط به سرگرمی همراه شده است.

image

یخچال و فریزر جدید کُره‎ای‌ها از سری Family Hub به شما اجازه می‎دهد تا محتوای درون یخچال را از هر جایی مشاهده کنید؛ ترموستات را کنترل نمایید؛ پیشنهاداتی برای آشپزی دریافت کنید و این محصول، حتی به شما توصیه خواهد کرد کدام مواد غذایی را خریداری نمایید. برخی از قابلیت‎ها کاملاً جدید هستند و برخی دیگر را می‎توان نسخه به‎روز شده مدل‌های پیشین از سری یخچال و فریزرهای Family Hub به شمار آورد. سامسونگ اعلام نکرده است که قابلیت‎های جدید را از طریق به‎روزرسانی نرم‌افزاری برای مدل‌های قدیمی‌تر ارائه می‌دهد یا خیر.

image

یخچال و فریزر هوشمند جدید سامسونگ از دستیار صوتی بیکسبی استفاده می‎کنند؛ ضمن اینکه از اکوسیستم اینترنت اشیاء SmartThings شرکت سازنده پشتیبانی خواهند کرد. به کمک برنامه SmartThings، می‎توانید این یخچال را به وسایل دیگر در پلت‌فرم SmartThings متصل نمایید و آن‌ها را از طریق صفحه‎نمایش یخچال به کنترل درآورید. سامسونگ مدعی است که عضو جدید سری Family Hub به کمک دستیار صوتی بیکسبی، می‎تواند صداهای مختلف را تشخیص دهد و دستیار صوتی سامسونگ، پاسخ‌های خود را مطابق با هر کاربر شخصی‌سازی خواهد کرد.

قابلیت‌های جدید یخچال و فریز Family Hub به همین جا خاتمه نمی‎یابد؛ این مدل از بلندگوی AKG بهره‎مند شده است و با قابلیت پشتیبانی از موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی، آشپزخانه را به محیطی دلپذیر تبدیل خواهد کرد. کاربران می‎توانند موسیقی‎های دلخواه خود را استریم کنند یا محتوای تلویزیون هوشمند سامسونگ را روی صفحه‌‏نمایش یخچال فریزر جدید Family Hub به نمایش درآورند. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری محتوا از طریق گوشی‌های هوشمند روی صفحه‎نمایش یخچال و فریزر فراهم شده است.

image

یخچال جدید سامسونگ برنده‎ی جایزه بهترین نوآوری در نمایشگاه CES 2018 شده است و در این نمایشگاه نیز، به نمایش گذاشته می‎شود. براساس اعلام رسمی، بهار امسال می‌توانید یخچال فریزر جدید سامسونگ از سری Family Hub را خریداری کنید؛ قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
بهترین نوآوری سال

مصطفی

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
این سبک یخچال رو اول الجی زده .