خانهاخبار
CES 2018: نسخه جدید لپ‌تاپ Spectre x30 15 اچ‌پی؛ اولین رایانه مجهز به چیپ‌های مشترک اینتل و AMD

CES 2018: نسخه جدید لپ‌تاپ Spectre x30 15 اچ‌پی؛ اولین رایانه مجهز به چیپ‌های مشترک اینتل و AMD

هر سال اچ پی تعدادی لپ‌تاپ جدید را با خود به لاس وگاس می‌آورد تا در نمایشگاه CES آن را در معرض دید عموم قرار دهد،‌ این شرکت امسال هم به سبک گذشته محصولاتی را با خود به این رویداد آورده که یکی از آن‌ها با تمامی لپ‌تاپ‌هایی که تا به حال دیده‌ایم متفاوت است و در سخت افزار آن از اولین همکاری اینتل و AMD استفاده شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

چند سالی است که کمپانی‌های تولید کننده لپ‌تاپ‌ مفهوم کلمه «جدید» را در دنیای این گجت پرکاربرد تغییر داد‌اند و زمانی که از این کلمه استفاده می‌کنند، باید بدانیم محصول جدید آن‌ها در واقع نسخه به روز شده مدل سال قبل است.

image

یکی از این به اصطلاح جدیدها که چند سالی است نگاه‌ها را مجذوب خود نموده،‌ سری اسپکتر کمپانی اچ‌پی است که نسخه امسال آن برای اولین بار در CES 2018 به نمایش گذاشته می‌شود. اچ‌پی اسپکتر x360 15 یکی از اولین لپ‌تاپ‌هایی است که از جدیدترین پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل که شامل CPU سری Core به همراه پردازش‌گرهای گرافیکی Radeon Vega M ساخت کمپانی AMD استفاده می‌کند که روز گذشته در CES معرفی شدند و توان پردازشی بالایی را در اختیار لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای یا گیمینگ قرار می‌دهند. تفاوت دیگر نسخه جدید اسپکتر x360  پانزده اینچی با نسل قبل این است که صفحه کلید آن به کلیدهای عددی کامل مجهز شده است. این نسخه به روز شده با قیمتی معادل ۱۳۶۹ دلار و ۹۹ سنت از روز ۱۸ مارس سال جاری وارد بازار خواهد شد. در تصصویر زیر می‌توانید مشخصات کامل این مدل را مشاهده نمایید:

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
سلام مدل لبتاب Spectre x360 15
لطفا اصلاح شود