خانهاخبار
CES 2018: سامسونگ از لپ‌تاپ Notebook 9 Pen رونمایی کرد

CES 2018: سامسونگ از لپ‌تاپ Notebook 9 Pen رونمایی کرد

سامسونگ، به‌تازگی لپ‌تاپ Notebook 9 Pen را با پشتیبانی از قلم استایلوس S-Pen در نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

شرکت سامسونگ، تعدادی لپ‎تاپ را پیش از نمایشگاه CES 2018 معرفی کرده بود. با این‌حال، کُره‎ای‌ها لپ‌تاپ جدید خود را با نام Notebook 9 Pen به نمایش گذاشته‎اند. لپ‎تاپ جدید سامسونگ از نظر طراحی، شاید چندان متفاوت نباشد اما شرکت سازنده، روی وزن پایین آن تمرکز کرده است؛ به همین جهت، از آلیاژ منیزیم با نام Metal-12 در ساخت آن استفاده شده است و Notebook 9 Pen تنها 2.2 پوند (کم‎تر از یک کیلوگرم) وزن دارد.

image

همان‌طور که از نام لپ‌تاپ Notebook 9 Pen پیداست، این مدل با قلم لمسی همراه شده و به S-Pen متکی خواهد بود. قلم مذکور از 4096 سطح فشار پشتیبانی می‎کند و نوک آن، 0.7 میلی‎متر ضخامت دارد. به همین جهت، استفاده از این قلم در هنگام طراحی لذت‌بخش خواهد بود؛ به خصوص آنکه از نمایشگر را تا کنید.

image

برای استفاده از قابلیت‎های اختصاصی قلم، برنامه‏‌های متفاوتی وجود دارد؛ می‌توانید از OneNote مایکروسافت استفاده کنید یا برنامه اختصاصی Notes سامسونگ اجرا نمایید. همچنین قابلیت Air Command نیز برای قلم S-Pen درنظر گرفته شده است؛ ضمن اینکه می‌توانید فایل‎های GIF با قلم لمسی لپ‌تاپ Notebook 9 Pen ایجاد نمایید. باید توجه داشت در صورتی‌که قلم مفقود شود، می‏‌توانید از قلم سری Galaxy Note روی لپ‌تاپ استفاده کنید. یکی‌دیگر از ویژگی‎های لپ‎تاپ جدید سامسونگ، برنامه‎ نرم‎افزاری اختصاصی است که اجازه می‎دهد مکالمات و سخنرانی‎ها را ضبط کنید.

image

لپ‌تاپ Notebook 9 Pen سامسونگ به پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل مجهز شده است؛ می‎توانید این لپ‌‏تاپ را با حداکثر حافظه رم 16 گیگابایت و فضای ذخیره‎سازی 512 گیگابایت از نوع SSD خریداری کنید. با این وجود، سامسونگ هنوز در رابطه با قیمت‎گذاری مدل‌های مختلف آن، جزئیاتی ارائه نداده است.

image

این مدل به صفحه‎نمایش 13.3 اینچی مجهز شده است که رزولوشن 1080p دارد؛ آنچه که بیشتر از همه در رابطه با صفحه‎نمایش اهمیت دارد، حداکثر روشنایی آن است. گفته می‎شود که حداکثر روشنایی Notebook 9 Pen با دیگر لپ‌تاپ‏‌های سری Notebook 9 قابل مقایسه نیست و احتمال دارد در استفاده از لپ‌تاپ در زیر نور خورشید، با مشکل مواجه شوید. در لبه‎های لپ‎تاپ، یک پورت USB-C، USB 3.0 و اسلات میکرو اس‎دی وجود دارد؛ همچنین خروجی HDMI نیز برای Notebook 9 Pen درنظر گرفته شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali reza

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
اوه
خیلی خوب به نظر میاد