خانهاخبار
اسپیکر قابل حمل TOO، دستاورد لیبرتون برای عاشقان صدا

اسپیکر قابل حمل TOO، دستاورد لیبرتون برای عاشقان صدا

علاقه‌مندان به موسیقی در هر فضا و مکانی در حال گوش کردن و لذت بردن از موزیک هستند. اما برای آن دسته از افرادی که کیفیت صدا برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، همراه داشتن اسپیکر قابل حمل یک اولویت به‌شمار می‌رود.
۱۳۹۶/۱۰/۱۸
image

شرکت دانمارکی لیبرتون به‌تازگی اسپیکر قابل حمل TOO را وارد بازار کرده که حالا در بازار ایران نیز یافت می‌شود. TOO طراحی ساده و زیبا استوانه‌ای دارد. بدنه اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده است که در مقابل قطرات و پاشش آب مقاوم و موفق به کسب گواهی‌نامه IPX4 شده است. اندازه و وزن TOO متناسب برای حمل و نقل آسان و راحت طراحی شده و از فضای درونی آن حداکثر استفاده برای جایگیری باتری و بلندگو‌ها شده است. قسمت درگاه‌های اسپیکر به وسیله درب پلاستیکی به منظور جلوگیری از نفوذ آب تعبیه شده است که نقش دستگیره اسپیکر برای حمل و نقل راحت‌تر را نیز ایجاد می‌کند. یکی از جالبترین ویژگی‌‌های این محصول نحوه کنترل موسیقی است. امکان کنترل موزیک از روی اسپیکر به کمک دایره شیشه‌ای تعبیه شده روی دستگاه وجود دارد. این دایره لمسی است و از طریق آن می‌توانید موزیک را پخش یا قطع کنید و با نگه‌داشتن انگشت روی این دایره، اسپیکر را به حالت جفت شدن ببرید.

TOO مجهز به بلوتوث نسخه ۴.۱ است که نسبت به نسل‌های گذشته مصرف انرژی کمتری دارد و رنج بالاتری را پشتیبانی می‌کند. اگر دو اسپیکر TOO را خریداری کنید می‌توانید آنها را به هم وصل کرده و به صورت همزمان به پخش موسیقی بپردازید. TOO از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود و در کنار آن درگاه AUX قرار گرفته است که می‌توان جهت اتصال مستقیم آن به دستگاه پخش‌کننده موسیقی استفاده کرد.

با این که بلندگو‌های اسپیکر در یک جهت کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند لیبرتون با معماری طراحی جالبی که توانسته ایجاد کند خروجی صدا را به صورت ۳۶۰ درجه شبیه سازی کرده است. به گفته کمپانی سازنده اسپیکر TOO می‌تواند تا بیش از ۱۲ به پخش موسیقی ادامه دهد. 

image

مانند دیگر محصولات لیبرتون قیمت نهایی این محصول برای خریداران مقرون به صرفه است و کمپانی قیمت مناسب محصول را فدای کیفیت ساخت نکرده است. TOO را می‌توان اسپیکری مناسب برای مسافرت و گردش دانست و با کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند لحظات خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
? ? ??