خانهاخبار
یکی از مهندسین مایکروسافت در چین از وجود سرفیس فون خبر داد!

یکی از مهندسین مایکروسافت در چین از وجود سرفیس فون خبر داد!

مدت‌هاست خبرها و شایعات زیادی درباره سرفیس فون به گوش می‌رسد، اما این بار یکی از مهندسین مایکروسافت در چین به طور تصادفی از وجود چنین گوشی هوشمندی خبر داده است!
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

طرفداران مایکرویافت همچنان امید دارند تا بار دیگر شاهد معرفی یک گوشی هوشمند از شرکت محبوب‌شان باشند. اما این‌بار شایعات خبر از وجود گوشی هوشمند متفاوت نسبت با سری لومیا می‌دهند و حتی مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، نیز اعلام کرده بود شرکتش قصد دارد تا گوشی هوشمندی برای کاربران تجاری و صاحبان مشاغل تولید کند.

بسیاری معتقدند که تلفن وعده داده شده توسط نادلا، همان سرفیس فونی است که کاربران انتظارش را می‌کشیدند اما مدتی قبل اعلام شد که مایکروسافت از ادامه تولید گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل ویندوز موبایل صرف نظر کرده است. اما پرسشی که پیش می‌آید این است که سنوشت تلفن هوشمند موعود چه می‌شود و آیا همان سرفیس فون خواهد بود؟

image

روز گذشته یکی از مهندسین مایکروسافت در چین به طور تصادفی خبری را درباره واقعی بودن سرفیس فون و معرفی آن در آینده نزدیک فاش کرد. در یکی از وب‌سایت‌های پرسخ و پاسخ چینی، کاربری به یک‌پارچه سازی ضعیف کورتانا با اندروید اعتراض کره بود و مهندس مرکز تحقیقات آسیای مایکروسافت با حساب پشتیبانی کورتانا پاسخ داد که محدودیت دسترسی به سیستم عامل دلیل عدم کارکرد صحیح دستیار صوتی این شرکت در پلتفرم اندروید است؛ او در ادامه اعلام کرد که منتظر دیدن عملکرد بی‌نقص کورتانا در سرفیس فون است. اما مدتی بعد و با قصد جبران خطای خود، متنش را ویرایش کرد و در پرانتز نوشت که مطمئن نیست سرفیس فونی وجود داشته باشد!

بر اساس پیش‌ بینی‌های فعلی، این گوشی با اسم رمز آندرومدا در دست توسعه است و به یک نمایش‌گر تا شونده در ابعاد یک تبلت با یک صفحه نمایش مجهز است که می‌توان آن را به یک گوشی با دو صفحه نمایش تبدیل کرد. این دستگاه نه تنها قابلیت‌های یک تلفن را دارد، بلکه با استفاده از برنامه‌های از پیش نصب شده به کاربر اجازه می‌دهد تا از هر دو صفحه مانند دفترچه واقعی برای اعمالی مانند یادداشت برداری استفاده کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)