خانهاخبار
اپلیکشن دینگ با شرایطی مناسب‌تر از سایر اپلیکیشن‌های رقیب رونمایی شد

اپلیکشن دینگ با شرایطی مناسب‌تر از سایر اپلیکیشن‌های رقیب رونمایی شد

به گزارش جی‌اس‌ام آقای امیر منشوریان مدیر عامل اپلیکیشن دینگ در مراسم رو نمایی از این سرویس ضمن تشکر از حضور ورزشکاران و اصحاب رسانه اظهار داشتند که این اپیلیکشن توسط جمعی از متخصصین دانشگاه شریف تهیه شده و با امکانات و خدماتی فوق العاده در حال جذب راننده است و از فردا (دوشنبه) بصورت رسمی برای مسافران قابل دانلود و بهره برداری است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

ایشان با اشاره به خدمات و سرویس های تازه ای که این اپلیکیشن برای مسافران به همراه آورده است، از دو ویژگی مهم و جدید برای رانندگان نیز رونمایی کرد. دو خصوصیتی که باعث می شود تا روند جذب راننده برای این اپلیکیشن سرعت بیشتری داشته باشد. امیر منشوریان با اشاره به مسئولیت های دینگ در حوزه های اجتماعی گفت: امشب، برای مجموعه دینگ شب بسیار مهمی است و امیدوارم خدمات ارزنده‌ای را به شما ارایه دهیم. همه ما از وضعیت نامطلوب هوای تهران باخبر هستیم اما شاید ندانیم چه تعداد از افراد سلامتی و جان خودشان را برای آن از دست می‌دهند. طبق آمار، ۱۰ درصد مرگ و میرهای ایران ناشی از آلودگی هواست و روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر در تهران جان شان را بخاطر آلودگی از دست می دهند. هزینه‌هایی که مردم و ملت از این بابت متقبل می‌شوند بسیار بالاست. تاثیر آلودگی هوا بر مرگ و میر ۵۱۰ میلیارد تومان، هزینه بیماری ۲۱۰ میلیارد تومان و هزینه شیوع امراض ۴۱۰ میلیارد تومان است. همه این‌ها باعث می‌شود مسئولیت اجتماعی ما بالاتر برود.

image

او با اشاره به آنالیز دقیق اطلاعات به دست آمده در دوره آزمایشی برنامه به احترام ویژه ای اشاره کرد که این سرویس و مجموعه دینگ برای مسافران و میزبانان قائل است و به همین جهت گفت که برای استخدام نیرو از افراد بومی استفاده نموده و بانوان ناوگان مخصوص به خود را دارند.

 آقای منشوریان با اشاره به مشکلاتی که رانندگان در استفاده از سرویس های مشابه دارند افزود که تیم دینگ با دقت همه موارد را در جهت افزایش کیفیت کار رانندگان در نظر گرفته است و تلاش می کند تا سودآوری آنها را از میزبانی مسافران دینگ به میزان زیادی افزایش دهد.

image

استهلاک برای راننده صفر است

مدیر عامل اپلیکیشن دینگ از پرداخت هزینه استهلاک ناوگان استخدامی خبر داد و گفت: با استفاده از این سامانه، دیگر خیال رانندگان از استهلاک قطعات و افزودنی‌هایی چون لاستیک، لنت ترمز، روغن موتور، فیلتر روغن، فیلترهوا،فیلتر بنزین و ... راحت است و این یعنی اصطلاک برای راننده صفر است.

رانندگان در کیلومترهای مشخص هزینه های مربوطه را دریافت می کنند تا هیچ گونه نگرانی بابت قطعات مصرفی خودروی خود نداشته باشند. در عین حال علاوه بر این موضوع، رانندگان می توانند به مسافران خود امتیاز دهند. این دو ویژگی متمایز یک برتر محسوس نسبت به سایر اپلیکیشن هایی است که در این حوزه فعالیت می کنند.

image

اما در کنار این دو ویژگی مهم برای رانندگان، امیر منشوریان مدیر عامل دینگ از دو ویژگی جذاب برای مسافران رونمایی کرد. سرویس در اختیار به مسافران اجازه می دهد تا یک خودرو را بصورت کامل و برای زمان مشخصی درخواست کنند. این مسئله علاوه بر کاهش استهلاک خودرو میزبان، به مسافران در کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت کمک بسیار خواهد کرد. وی با مقایسه این سرویس با سرویس چند مقصدی، در اختیار را ارزان تر و به صرفه تر خواند و افزود: در سفرهای چند مقصده قیمت بر اساس تعداد مقصدها محاسبه می‌شود اما در سرویس در اختیار، خودرو را به‌صورت ساعتی در اختیارتان قرار می‌دهیم و به این ترتیب در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کنیم.

ویژگی دیگر دنگی نام دارد که امیر منشوریان در معرفی این ویژگی گفت: در گزینه دُنگی شما می‌توانید ماشین و سفر را به اشتراک بگذارید و بدین خاطر هزینه کم‌تری را پرداخت کرده و همچنین به کاهش آلودگی و ترافیک کمک کنید. بدین ترتیب که چند نفر که مقصد مشابهی دارند، از یک خودرو استفاده کرده و بدین خاطر هم هزینه برای هر مسافر کم‌تر شده و هم از آن خودرو بهترین استفاده در حمل و نقل شهری صورت می‌گیرد.

image

در ابتدای مراسم نیز علی دایی به عنوان سفیر برند دینگ بر روی سن حاضر شد و از دلایل خود برای حمایت از دینگ چنین گفت: پشت این اپلیکیشن یک سری جوان تحصیل‌ کرده قرار گرفته‌اند. مطمئنا در کشور ما الان بزرگ‌ترین مشکل‌مان، بیکاری جوانان است و به‌نظرم این شرکت می‌تواند در کاهش بیکاری و خدمات خوب به مردم فعال و موفق باشد. دینگ می‌تواند سطح رقابتی را در این عرصه بالا ببرد و انشالا بتوانیم خدمات خوبی به مردم داده و ایجاد اشتغال کنیم.

شاید بتوان یکی از مهمترین ویژگی هایی که باعث می شود دینگ به سرعت به یکی از رقبای جدی سایر فعالان این حوزه تبدیل شود، امتیاز بخصوصی است که دینگ برای معرفان در نظر گرفته. اپلیکیشن دینگ برای معرفی شخصی دیگر به عنوان راننده و مسافر به معرف سود میرساند و این سود همیشگی خواهد بود یعنی تازمانی که فرد معرفی شده از اپلیکیشن استفاده نماید درصدی از سفرهای او به عنوان اعتبار به پنل معرف افزوده خواهد شد. مسئله ای که باعث می شود تا خیل زیادی از مسافران به این اپلیکیشن جذب شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)