خانهاخبار
CES 2018: انویدیا از نمایشگرهای گیمینگ 4K HDR با نرخ ۱۲۰ هرتز رونمایی کرد

CES 2018: انویدیا از نمایشگرهای گیمینگ 4K HDR با نرخ ۱۲۰ هرتز رونمایی کرد

به تازگی کمپانی انویدیا از یک نمایش‌گر گیمینگ ۶۵ اینچی رونمایی کرده است که از کیفیت 4K HDR بهره مند است و با نرخ ۱۲۰ هرتز و فناوری G-Sync تولید شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

انویدیا در CES 2018 از محصول جدیدی رونمایی کرد که به گفته این شرکت فرمت بزرگ نمایش‌گرهای گیمینگ (BFGDs) نام دارد. این نمایش‌گرها ۶۵ اینچی خواهند بود و سازندگان رایانه‌های شخصی مانند ایسر، ایسوس و اچ‌پی آن‌ها را با رزولوشن 4K HDR تولید می‌کنند.

در واقع این نمایش‌گرها مانیتورهای گیمینگ غول پیکری هستند که با استفاده از G-Sync تجربه بی‌نظیری را در اختیار گیمر قرار می‌دهند. همچنین این نمایش‌گرها با انویدیا شیلد یکپارچه شده‌اند که اجرای بسیاری از اپلیکیشن‌ها و پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت را ممکن می‌کند.

وجود فناوری G-sync در چنین نمایش‌گر بزرگی به همراه  نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از 4K یک غافل‌گیری بزرگ از سوی انویدیا برای گیمرها محسوب می‌شود. پیش از انویدیا و در سال گذشته ایسر یک نمایش‌گر ۲۷ اینچی با کیفیت 4K HDR و فناوری G-Sync با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز را معرفی کرده بود، اما تا کنون به بازار عرضه نشد و ایسر قیمتی هم برای آن اعلام نکرده است. انویدیا نیز مانیتور ۶۵ اینچی جدیدش را قیمت‌گذاری نکرده است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sinakaya

۱۳۹۶/۱۰/۲۱
واقعا گیمر های ایران خیلی بدبختن
نه میشه یه بازی رو پیدا کرد اگه پیدا کردی اونم 100 درصد کرک شدن
خواستی انلاین بازی کنی باید اصلی بگیری که بازی 1170 تومانی رو میدن 450
دیگه بهتره از پول گمرگ که روی قطعات میکشه حرف نزنیم

محمد مستضعف

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
خواهشا نذارید این اخبارو واسه ما گیمرهای تک سلولی مقیم ایران که تا ده سال دیگه هم از این چیزا گیرمون نمیاد ازونطرف هم دیگه همین ال ای دی دوزاری خودمون رو نمیتونیم تحمل کنیم توش بازی کنیم میشیم ازونطرف رونده از این طرف مونده .