خانهاخبار
CES 2018: سامسونگ از یک وایت برد دیجیتالی غول پیکر رونمایی کرد

CES 2018: سامسونگ از یک وایت برد دیجیتالی غول پیکر رونمایی کرد

در حاشیه نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی شهر لاس وگاس، موسوم به CES، شرکت سامسونگ از یک برد دیجیتالی هوشمند با ابعاد بسیار بزرگ و با نام Flip رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

در ادامه معرفی محصولات جدید سامسونگ در نمایشگاه CES 2018، این شرکت از محصولی با نام Flip رونمایی کرد؛ یک وایت برد دیجیتالی ۵۵ اینچی که به دو حالت عمودی و افقی قابل استفاده است.

این تخته هوشمند برای اتاق‌ها و سالن‌های جلسات طراحی شده و از یک پایه قابل تنظیم بهره‌مند است که با استفاده از ۴ چرخ می‌توان به راحتی آن را به هر نقظه از اتاق منتقل کرد. متاسفانه کره‌ای‌ها به سیستم عامل یا نرم افزار مورد استفاده در این تخته هوشمند اشاره‌ای نکرده‌اند،‌ اما محصول جدید آن‌ها از قابلیت‌هایی مانند یادداشت برداری، نمایش عکس و سایر فعالیتهای تعاملی بر روی یک نمایش‌گر 4K پشتیبانی می‌کند

در بخش اتصالات، Flip از ارتباطات وایرلس،‌ درگاه‌های USB و اتصال به رایانه و موبایل برای پخش محتوا پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توان محتوای موجود در صفحه را با سایر رایانه‌ها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به اشتراک گذاشت و تا چهار نفر به طور هم‌زمان با استفاده از قلم استایلوس یا انگشت روی این تخته هوشمند به کشیدن اشکال یا نوشتن بپردازند؛ در پایان نیز یک نرم افزار مخصوص جلسات، تمامی محتویات رد و بدل شده در جلسه توسط این تخته هوشمند را در پایگاه داده مرکزی ذخیره خواهد کرد.

واضح است که سامسونگ با معرفی Flip قصد دارد تا با سرفیس هاب مایکروسافت و Jamboard گوگل رقابت کند. هر دو رقیب Flip با ابعاد ۵۵ اینچی و با هدف استفاده در جلسات تجاری و تعاملی توسعه داده شده‌اند. گوگل و مایکروسافت در تخته‌های هوشمندشان از نرم افزار و سرویس‌های اختصاصی خود بهره گرفته‌اند، اما سامسونگ از این امتیاز حیاتی بی‌بهره است.

طبق اعلام شرکت کره‌ای، تخته هوشمند Flip تا پایان ماه برای کسب و کارها ارایه می‌شود، اما هنوز اطلاعاتی از زمان و مناطق دقیق عرضه آن و قیمت تعیین شده جزئیاتی بیان نشده است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رامین

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
آروم آروم تکنولوژی های سامسونگ رو بگین ممکنه یه عده از حسادت بلایی سرشون بیاد

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
ببین سرنوشت تخته سیا به کجا ختم شد....
عیب تخته سیا این بود که اگه ناخُن میکشید روش، گوشت آدم میریخت??
معلم میگفت من اینجا دارم گچ میخورم اونوقت شما درس نمیخونید..
یه روز مدیر آمد گفت این بنده خدا حملهء قلبی داره.. درس تونو بخونید بالاغیرتاً