خانهاخبار
CES 2018: نگاهی به Honor View 10

CES 2018: نگاهی به Honor View 10

برند Honor در نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس، گوشی پرچم‌دار جدید خود یعنی Honor View 10 را به نمایش گذاشته است. این مدل با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، 499 یورو قیمت دارد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

گوشی پرچم‌دار Honor View 10، چندین‌بار معرفی شده است؛ این مدل در ابتدا، برای عرضه در چین توسط ساب‌برند «آنر» هوآوی رونمایی شد و سپس برای عرضه جهانی در لندن نیز معرفی شده بود. با این وجود، برند Honor به مناسبت عرضه‌ی پرچم‎دار جدیدش، به ارائه‌ی توضیحات پیرامون آن در نمایشگاه CES 2018 پرداخته است.

image

در جدول زیر، مشخصات کامل Honor View 10 آمده است:

مدل / مشخصات

Honor View 10

بدنه

آلومینیومی

ضخامت

7 میلی‎متر

طول / عرض

157 در 75 میلی‎متر

وزن

172 گرم

نمایشگر

5.99 اینچی LTPS IPS LCD

وضوح صفحه‎نمایش

Full HD+

1080 در 2160 پیکسل با تراکم پیکسلی 403 ppi

نسبت ابعاد نمایشگر

18 به 9

نسبت صفحه‌نمایش به پنل جلوی گوشی

78.6 درصد

پردازنده

Kirin 970 با چهار هسته از نوع Cortex A73 و چهار هسته از نوع Cortex A53

حافظه رم

چهار گیگابایت / شش گیگابایت

حافظه داخلی

64 گیگابایت / 128 گیگابایت

دوربین اصلی

16 و 20 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‎برداری با رزولوشن 2160p با نرخ 30 فریم بر ثانیه

دوربین سلفی

13 مگاپیکسلی

حسگر اثرانگشت

دارد

سیستم تشخیص چهره

دارد

سنسور تشخیص عنبیه چشم

-

قابلیت‌ها

تشخیص صحنه‎های عکاسی و اعمال بهترین تنظیمات؛ ترجمه آنی متون از طریق دوربین

باتری

3750 میلی‎آمپر ساعت؛ پشتیبانی از شارژ سریع SuperCharge (امکان شارژ باتری تا 58 درصد در طی 30 دقیقه)

سیستم‌عامل

اندروید 8.0 اوریو؛ شخصی‌سازی شده با رام EMUI 8.0

رنگ‎‌بندی

آبی، مشکی، طلایی، قرمز

قیمت

499 یورو / 600 دلار

 

مزایای هوش مصنوعی در Honor View 10 هوآوی

image

یکی از عواملی که باعث فروش گوشی آنر وی 10 خواهد بود، واحد پردازش عصبی در تراشه Kirin 970 است. دوربین این گوشی رده‌بالا به لطف بهره‎گیری از موتور پردازش عصبی، می‌تواند 13 صحنه‏ی عکاسی مختلف را تشخیص دهد؛ ضمن اینکه امکان ترجمه متون تصاویر نیز فراهم شده است. بررسی محیط به منظور اعمال تنظیمات خودکار، در هر ثانیه نزدیک به 33 بار صورت می‎گیرد.

برای ترجمه آنی متون، هوآوی با مایکروسافت وارد همکاری شده است و از نسخه مخصوصی از برنامه Microsoft Translator استفاده می‌کند که دقت بیشتری داشته و سریع‌تر است. هوش مصنوعی، همچنین متناسب با استفاده‌ی شما از گوشی، برنامه‎ها را برای اجرا بهینه می‌کند تا سرعت گوشی پس از مدتی استفاده کاهش پیدا نکند. ضمن اینکه، شرکت هوآوی و برند «آنر» با اسنپ‌چت همکاری کرده‎اند تا پروسه‌ی به اشتراک گذاشتن تصاویر ساده‌تر از گذشته شود؛ تنها کافی است دکمه‏‌ی مجازی داخل برنامه دوربین را فشار دهید تا تصاویری را که به ثبت رسانده‌‏اید، با دوستان خود در اسنپ‌چت Share کنید.

image

Honor اعلام کرده است که ابزار SDK مربوط به NPU در گوشی Honor View 10 به‎زودی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. استفاده از این ابزار برای ساخت برنامه‎هایی به منظور استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی در پرچم‎دار جدید برند Honor ضروری است. به عنوان مثال، ساب‎برند آنر ویدیوی کوتاهی را منتشر کرد که کنترل یک درون (Drone) را از طریق فرامین صوتی نظیر Follow، Take Burst Shot و Return Home به نمایش می‎گذارد؛ قابلیت جذابی به‌نظر می‌رسد! البته باید منتظر ماند و دید که توسعه‌دهندگان چگونه از ابزار SDK واحد پردازش عصبی پردازنده Kirin 970 استفاده خواهند کرد.

سیستم تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت

Honor View 10 به سیستم تشخیص چهره مجهز شده است؛ این قابلیت در پرچم‌داران جدید نظیر آیفون 10، وان‌پلاس 5 تی و گلکسی اس 8 سامسونگ وجود دارد. مدل ارزان‌قیمت‏تر Honor 7X نیز به‌زودی قابلیت تشخیص چهره را دریافت خواهد کرد.

image

استفاده از سیستم تشخیص چهره، باعث نشده است تا هوآوی از حسگر اثرانگشت غافل شود! برای ایمن‌تر کردن هرچه بیشتر Honor View 10، می‎‌توانید از حسگر اثرانگشت و سیستم تشخیص چهره استفاده کنید.

قیمت و زمان عرضه

Honor View 10 در حال‌حاضر، وارد بازار اروپا شده است و 499 یورو قیمت دارد. برند Honor همچنین اعلام کرده است که این مدل را در ایالات متحده ارائه می‏‌دهد؛ هرچند، مشخص نیست این مدل چه زمانی وارد بازار می‏‌شود. به احتمال زیاد، Honor V10 برای عرضه در ایالات متحده، برچسب قیمتی 600 دلار را اختیار خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مصطفی

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
هواوی همچنان پیشرو

فرزاد

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
عالیه،

الهام

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
مشخصات کامل آنر ویو 10
https://www.gsmarena.com/huawei_honor_view_10-8938.php

mr.nobody

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
مشخصاتش با mate 10 یکی نیست؟چه فرقی می کنن اینا؟:

مانی

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
چیپست نسبت ب نسل قبلی تغییری نکرده و کانفیگ به طور کلی فقط در دوربین پیشرفت کرده
ظاهرش ولی پست رفت داشته، قاب غیر شفاف پشت گوشی و دوربین های بیرون زده که جدا نقطه ضعفه، مخصوصا کهدر مدل های قبلی این مشکلو برطرف کرده بود
از نظر سرع رقیبی نداره، حتی با این چیپست قدیمی اما مشکل اصلی این نیست!
مشکل اصلی حضورش در بازار ایرانه، چرا که برای آنر9 بااینکه 7ماه از عرضه آن میگذره ولی هنوز به ایران نرسیده، تازه توبانه هم که هستش با 400 تومن اختلاف قیمته و حبابش از بین نمیره