خانهاخبار
ریحون؛ تجربه به‌ یاد ماندنی سفارش غذا

ریحون؛ تجربه به‌ یاد ماندنی سفارش غذا

برای پختن نهار و شام به اندازه کافی وقت ندارید؟ فرصت نمی‌کنید پیش از خروج از خانه صبحانه حاضر کنید؟ ریحون تجربه‌ای به یاد ماندنی از سفارش آنلاین غذا را به شما ارائه می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان بتوانید غذای مورد علاقه خود را خیلی سریع فارش دهید.
۱۳۹۶/۱۱/۱۶

سفارش غذا از رستوران‌ها شاید یکی از معدود مواردی باشد که در کشور ما تمام اینترنتی شده است. با فراهم شدن امکان سفارش اینترنتی غذا، از طریق کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند، دیگر کمتر کسی به خود زحمت مراجعه حضوری به رستوران را می‌دهد چون می‌تواند خیلی راحت و در چند دقیقه غذای خود را با همان قیمت در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرد.

ریحون اپلیکیشنی برای سفارش اینترنتی غذا است که هدف خود را ارائه کیفیت بالا و تجربه خوب در سفارش تعیین کرده است.

ریحون برای اینکه از کیفیت خدمات رستوران‌ها مطمئن شود، تک تک آنها را از نظر کیفیت غذا، بهداشت و تحویل به موقع غذا بررسی می‌کند؛ تا کاربران را از هر نظر راضی نگه دارند.

تیم پشتیبانی ریحون یکی از دوست‌داشتنی‌ترین تیم‌های پشتیبانی میان شرکت‌های ایرانی را دارد. ریحونیا ارتباطی دوستانه با کاربران دارند و سعی می‌کنند مشکلات آنها را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

برای سفارش غذا با گوشی‌های هوشمند، باید اپلیکیشن اندرویدی یا iOS ریحون را روی دستگاه خود نصب کنید. تفاوتی که اپلیکیشن ریحون با اپلیکیشن‌های مشابه دارد به سادگی در طراحی آن مربوط می‏شود.

ریحون سعی کرده است اپلیکیشن خود را با نهایت سادگی طراحی کند و از اضافه کردن آیتم‌های اضافی بپرهیزد؛ به همین خاطر است که کاربران تنها در چند قدم کوتاه قادر خواهند بود غذا خود را از میان صدا منو مختلف پیدا کرده و به راحتی سفارش دهند.

image

پروسه ثبت نام در ریحون بسیار ساده است. با وارد کردن نام و شماره موبایل خود، عضو ریحون خواهید شد و از همان لحظه می‌توانید از رستوران‌های فعال غذا سفارش دهید.

image

برای مشاهده رستوران‌هایی که در نزدیکی شما سرویس می‌دهند باید GPS گوشی را روشن کنید یا نام محله خود را در کادر جستجو وارد نمایید. سپس فهرستی از رستوران‌ها، فست‌فودها و کافه‌هایی که در محدوده شما قرار دارند نمایش داده خواهد شد که بر اساس امتیاز دریافتی از سایر کاربران مرتب شده‌اند.

با نگاهی به این فهرست می‌توانید نوع غذای هر یک از این رستوران‌ها را ببیند و بفهمید آدرس آنها کجاست. به این ترتیب به راحتی می‌توانید با توجه به امتیاز رستوران، نزدیکی آن و نوع غذاهایش، بهترین مورد را انتخاب کنید.

image

زمانی که کارت هر یک از رستوران‌ها را لمس کنید وارد صفحه اختصاصی آن می‏شوید. ریحون در بالای صفحه هر رستوران با چراغی سبز رنگ مشخص می‌کند که آیا رستوران آماده سرویس‌دهی است یا خیر.

به پایین که اسکرول کنید منو غذا رستوران را خواهید دید که بر اساس نوع غذا دسته‌بندی شده‌ است. با لمس کردن علامت + می‌توانید به تعداد دلخواه از آن غذا سفارش دهید و با زدن – از تعداد آن کم کنید.

image

علاوه بر تعداد لایک‌هایی که کاربران به هر غذا داده‌اند، در بخش «نظر کاربران» امکان مشاهده امتیاز کلی بر اساس کیفیت غذا، سرعت دریافت غذا، کیفیت بسته‌بندی و نحوه برخورد پیک وجود دارد؛ ضمن اینکه می‌توانید نظر سایر مشتریان در مورد آن رستوران را بخوانید.

image

غذاهایی که انتخاب کردید به سبد خرید شما اضافه می‏‌شوند. با رفتن به این بخش باید آدرس ارسال را مشخص کرده و اگر کد تخفیف دارید در کادر مربوطه وارد نمایید تا از هزینه نهایی کسر شود. قدم آخر پرداخت فاکتور است. بعد از آن سفارش شما به دست رستوران می‌رسد و معمولا کمتر از یک ساعت غذا دلیور خواهد شد.

image

یکی از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن ریحون امکان ارتباط برقرار کردن با واحد پشتیبانی این شرکت است. تیم پشتیبانی ریحون همیشه آماده است تا از درون اپلیکیشن به سوالات شما پاسخ دهد و مشکلاتان را حل کند.

ریحون علاوه بر تهران در شهرهای کرج، تبریز، شیراز، اصفهان و مشهد نیز سرویس می‌دهد و به زودی خدمات این سامانه به کل شهرهای ایران گسترش خواهد یافت.

اپلیکیشن ریحون برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

عرفان

۱۳۹۷/۲/۱۱
چطور باید رستوران رو به منوش اضافه کرد؟

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
ممنون بابت معرفی این اپلیکیشن واقعا کار باهاش خیلی راحته

kamal70

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
این که همه شهر ها هست مزیت خوبیه