خانهاخبار
تصویر نمونه واقعی Galaxy S9 سامسونگ با حاشیه‌های باریک فاش شد

تصویر نمونه واقعی Galaxy S9 سامسونگ با حاشیه‌های باریک فاش شد

تصویر تازه منتشر شده از Galaxy S9، نشان می‌دهد که این مدل همچنان از کلید فیزیکی بیکسبی استفاده خواهد کرد؛ ضمن اینکه حاشیه‌ی پایین نمایشگر، باریک‌تر شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۸

تصویر تازه فاش شده، یکی از اعضای سری Galaxy S9 سامسونگ را به نمایش می‎گذارد؛ البته کیفیت تصویر، پایین است اما به خوبی نشان می‎دهد که حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش باریک‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود.

حاشیه‎ی بالای نمایشگر تغییر چندانی نسبت به نسل قبل پیدا نکرده است؛ این موضوع با شایعات قبلی مبنی بر عدم کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus هم‌خوانی دارد. همان‌طور که مشاهده می‎شود، حاشیه‏‌ی پایین نمایشگر از حاشیه‏‌ی بالای صفحه‎نمایش باریک‌تر است. مشخص نیست تصویر به‌دست آمده گوشی Galaxy S9 را فاش می‌کند یا نسخه Plus آن‌را به نمایش می‌گذارد. با این وجود از نظر طراحی، نباید منتظر تغییرات انقلابی باشید؛ پرچم‌دار جدید سامسونگ به نسل قبل شباهت خواهد داشت.

image

لازم به‎ذکر است که سیستم‌عامل اندروید روی گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با رابط‎کاربری Samsung Exprience شخصی‎سازی شده است. به‌نظر می‌رسد در مدل فاش شده، سیم‏کارت وارد گوشی نشده باشد. در لبه‎ی سمت چپ و پایین کلیدهای تنظیم صدا، دکمه‌ی اختصاصی Bixby قرار دارد که از آن می‌توانید برای فعال‌سازی نسخه «صوتی» بیکسبی استفاده کنید. در مجموع، سه کلید فیزیکی رو لبه‌ها جای می‌گیرد؛ یک کلید یکپارچه برای تنظیم حجم صدا، کلید فیزیکی مخصوص برای فراخوانی بیکسبی و کلید پاور.

مانند مدل‌های پیشین، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با دو پردازنده مختلف عرضه خواهند شد. اگر در ایالات متحده یا چین ساکن باشید، سامسونگ نسخه‌ی مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 را عرضه می‌کند و در سایر بازارها نیز، می‌توانید کهکشانی‌های جدید این شرکت را با تراشه اگزینوس 9810 خریداری کنید. هر دو تراشه بر مبنای فرآیند پردازش 10 نانومتری توسعه یافته است؛ اگزینوس 9810، هشت هسته پردازشی دارد که هسته‏‌های پردازشی آن‎ روی فرکانس بالاتری نسبت به اگزینوس 8895 عمل خواهند کرد.

Galaxy S9 Plus با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد تا اولین گوشی از سری Galaxy S باشد که دوربین دوتایی دارد؛ دوربین دوگانه این مدل برخلاف گلکسی نوت 8، به صورت عمودی چیده شده است تا تفاوت‌هایی میان آن و فبلت پرچم‌دار 2017 سامسنگ وجود داشته باشد. ضمن اینکه این مدل، حافظه رم بالاتری نسبت به Galaxy S9 خواهد داشت؛ مدل «5.8 اینچی» پرچم‎دار 2018 سامسونگ از یک دوربین استفاده می‎کند و سامسونگ به عرضه آن‌ با تنها چهار گیگابایت رم بسنده کرده است.

به‌تازگی در جی‌اس‌ام خواندید که تنوع نسخه‌های مختلف Galaxy S9 به دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی محدود خواهد بود؛ این در حالی است که مدل Plus را می‌توانید با 64، 128 یا 256 گیگابایت حافظه خریداری کنید. همچنین شایعه شده است که نسخه رده‎بالای پرچم‎داران جدید سامسونگ با 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود که البته عرضه محدودی خواهد داشت.

پیش‌بینی شده است که سامسونگ از نمایشگاه MWC 2018 برای رونمایی از Galaxy S9 و نسخه «پلاس» آن استفاده خواهد کرد. گمان می‌رود پس از معرفی رسمی اعضای جدید سری Galaxy S، سامسونگ آن‌ها را در ماه مارس (نیمه دوم اسفند) وارد بازار خواهد کرد. در حال‌حاضر، هیچ تأیید رسمی مبنی بر صحت شایعات اخیر به‌دست نیامده است؛ تنها اعلام شد که پرچم‏داران 2018 سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته نمی‌شوند و برای رونمایی رسمی از آن‌ها، باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
حمید کوچولو تنها برندی که از نظری بی کیفیتی میتونه با هنگ تی سی رقابت کنه ال جیه با گوشی های بوت لوپی هنگیش
Hang Is Good

حمید

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
بنجول ترین گوشی تاریخه جناب چاخان

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
اج خیلی زیباتر و بهتر از اج سنس بیخود هنگ تی سیه که یک قاب هم نمیتونی واسه گوشی بخری هر چند قاب فلزی هم استفاده کنی یک بار از دستت بیوفته هیچی ش نمیمونه منظورم هنگی u11 ه
اس9 هم هنوز معرفی نشده و با این کلیپ ها نمیشه چیزی رو فهمید تا روز معرفی

حسین

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
یادمه یه نفر تو همین سایت میگفت اگه حاشیه پایین کم بشه گوشی از قیافه میوفته چون نسبت به بالای گوشی حاشیه اش کمتر میشه .تو نبودی یه وقت؟
البته اینم بگم به نظر من اس8 زیباترین گوشی تا امروزه.یه بار دستت بگیر تا بفهمی چی میگم

علی gsm

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
اصلا به فرض اینکه در ظاهر هیچ تغییری نکنه چی از تو کم میشه که انقدر حرص میخوری؟چی بهت میدن انقدر از سامسونگ بد میگی فکر میکنی به خاطر نظرات تو کسی سامسونگ نمیخره؟نه اشتباه میکنی کیفیت محصولات سامسونگ به همه ثابت شده و با نظرات فردی مثل تو هیچ تغییری نمیکنه در انتخابشون.