خانهاخبار
Huawei P20 با طراحی مانند آیفون 10 عرضه خواهد شد

Huawei P20 با طراحی مانند آیفون 10 عرضه خواهد شد

محافظ فاش شده برای نمایشگر Huawei P20 Plus، به عرضه این مدل با طراحی مانند آیفون 10 اشاره می‎کند؛ آن‌طور که پیداست در بالای نمایشگر، بریدگی وجود خواهد داشت.
۱۳۹۶/۱۰/۱۷

به‌تازگی، محافظ نمایشگر گوشی Huawei P20 Plus فاش شده است که نشان می‎دهد این مدل با طراحی مانند آیفون 10 اپل عرضه خواهد شد. محافظ صفحه‎نمایش در آمازون فرانسه، فاش شده و می‎توانید آن‏را با قیمت 10.99 یورو رزرو کنید. گفته شده است که این محافظ نمایشگر در تاریخ 31 ژانویه 2018 در دسترس قرار خواهد گرفت؛ این در حالی است که هوآوی درنظر دارد تا Huawei P20 و Huawei P20 Plus را در 26 فوریه امسال ارائه دهد.

آنچه بیشتر از همه در این تصویر جلب‎توجه می‌کند، طراحی احتمالی گوشی پرچم‌دار Huawei P20 Plus است؛ پرچم‎دار جدید هوآوی، طراحی بدون لبه خواهد داشت و در بالای صفحه‌نمایش آن، بریدگی ایجاد شده است. با این وجود، پیش‌تر گفته شده بود مدلی‌ که چنین طراحی دارد؛ Huawei P20 Pro است و نسخه Plus با طراحی متفاوتی ارائه می‌شود که ظاهر Mate 10 را تداعی خواهد کرد. با توجه به اینکه مشخص نیست آیا Huawei P20 Plus با طراحی بدون لبه عرضه خواهد شد یا نسخه Pro آن چنین طراحی دارد، به‌نظر می‌رسد باید منتظر ارائه‌ی جزئیات بیشتر باشیم. با این‌حال، هوآوی درنظر دارد تا یک مدل از گوشی‌های پرچم‌دار سری Huawei P20 را با حاشیه‌های بسیار باریکی ارائه دهد که جالب‌توجه است؛ البته این موضوع به صورت رسمی تأیید نشده است.

image

در نسخه Pro پرچم‌دار Huawei P20، احتمالاً حسگر اثرانگشت به پنل پشتی منتقل خواهد شد؛ این در حالی است که در دو مدل دیگر، سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‏‎نمایش قرار گرفته و با دکمه‎ی Home ادغام شده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که در Huawei P20 و Huawei P20 Plus، حاشیه‌ی پایین و بالای نمایشگر حفظ شده باشد؛ این حاشیه‌، بسیار نازک خواهد بود.

ممکن است در حاشیه‎ی بالای نمایشگر Huawei P20 Pro، دوربین Point Cloud Depth Camera قرار بگیرد. این دوربین با نقشه‌برداری سه‎بعدی از سطح چهره، قادر به احراز هویت کاربران است. این دوربین که توسط هوآوی معرفی شده بود، از طریق پورت USB Type-C متصل می‎شود اما احتمالاً در نسخه Pro پرچم‏دار جدید چینی‌ها، شرکت سازنده آن‌را به درون گوشی منتقل می‎کند تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. یکی از نقاط تمایز احتمالی سیستم تشخیص چهره پرچم‌دار جدید هوآوی با نمونه‎های مشابه، دقت بالاتر و ایمنی بیشتر آن است و می‏تواند در طی 400 میلی‏‌ثانیه، هویت کاربران را احراز نماید؛ شرکت چینی، از این سیستم تشخیص چهره برای جان بخشیدن به ایموجی‌ها نیز استفاده خواهد کرد.

هوآوی درنظر دارد تا سه‌گانه Huawei P20 را با دوربین اصلی سه‌تایی ارائه دهد؛ در هر مدل، چینش دوربین‌ها با یک‌دیگر متفاوت است. در Huawei P20، دوربین سه‌تایی به صورت افقی در پنل پشتی جای گرفته و در نسخه Plus، چینش دوربین‌ها به صورت عمودی است. گفته می‎شود هوآوی از لنزهای ساخت Leica برای دوربین پرچم‌‏داران جدیدش بهره می‎گیرد. پرچم‌داران 2018 هوآوی می‌توانند به لطف دوربین سه‌گانه خود، عکس‌هایی با رزولوشن 40 مگاپیکسل به ثبت برسانند.

از جمله مشخصات احتمال Huawei P20 Plus می‎‌توان به تراشه Kirin 970 و حداقل شش گیگابایت رم اشاره کرد. در نسخه Pro نیز تراشه جدیدتر Kirin 975 مورد استفاده قرار می‎گیرد؛ البته این تراشه، به صورت رسمی معرفی نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فرزاد

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
حرف نداره پیشرفتش

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۱۸
اگه این باشه که توی عکسه، جِداً زیباست
و هوآوی باریک الله داره