خانهاخبار
CES 2018: رونمایی ایسر از باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان

CES 2018: رونمایی ایسر از باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان

در سال‌های اخیر لپ‌تاپ‌ها یکی از محصولات مورد توجه در نمایشگاه CES بوده‌اند و ایسر هم یکی از شرکت‌هایی است که همیشه محصولاتی را با خود به CES می‌آورد. امسال نیز با سه مدل جدید وارد میدان رقابت شده است که یکی از آن‌ها لقب باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان را به خود اختصاص داده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۷

در نمایشگاه CES امسال، ایسر با سه نسخه به روز شده از مدل‌های سال گذشته خود حضور یافته که یکی از آن‌ها نسخه به روز شده ایسر Swift 7 است و بار دیگر عنوان باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا را به خود اختصاص داده است. ضخامت این دستگاه تنها ۸.۹۸ میلی‌متر است و این شرکت با افتخار از آن به عنوان نازک‌ترین اولترا بوک جهان یاد می‌کند.

اما علاوه بر باریک و سبک بودن، این اولترا بوک مشخصات سخت افزاری جذابی هم دارد. در بخش پردازشی شاهد حضور نسل هفتم پردازنده‌های اینتل Core i7 در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه PCIe SSD خواهیم بود. ایسر این بار به جای نمایش‌گر ۱۳.۳ اینچی سال قبل، از یک صفحه نمایش ۱۴.۴ اینچی استفاده کرده که مانند مدل قبلی از رزولوشن ‌FHD پشتیبانی می‌کند. ویژگی کاربردی دیگری که ممکن است Swift 7 را از بسیاری از رقبایش متمایز کند، پشتیبانی از اتصالات 4G LTE است که هنوز بسیاری از لپ‌تاپ‌ها از آن بی‌بهره‌اند.

image

اما اگر پشتیبانی از LTE را نادیده بگیریم، سخت است  لپ‌تاپ جدید ایسر را یک انتخاب عاقلانه نسبت به رقبایی مانند لنوو Yoga 920 یا دل XPS 13 بمانیم، به خصوص با قیمت ۱۶۹۹ دلاری تعیین شده برای آن. لنوو و دل ترجیح داده‌اند تا ضخامت را فدای مشخصات سخت افزاری بهتر نمایند، مانند پردازنده جدید‌تر، حافظه داخلی و رم بیشتر و رزولوشن بالاتر نمایش‌گر. بنابر اخبار اعلام شده، Swift 7 از ماه مارس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
داداش تایوانیه دیگه ...!!!
.
نمایشگاههای CES , MWC و IFA بدون تایوان و ژاپن مثل شهر ارواح می مونن .

بنیامین

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
این کاغذه یا لپ تاپه؟؟؟؟