خانهاخبار
CES 2018: مدل جدید Notebook 7 Spin سامسونگ با قلم لمسی معرفی شد

CES 2018: مدل جدید Notebook 7 Spin سامسونگ با قلم لمسی معرفی شد

سامسونگ، پیش از نمایشگاه CES 2018 از مدل جدید Notebook 7 Spin رونمایی کرده است که پردازنده چهار هسته‌ای اینتل، هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه دارد؛ ضمن اینکه نمایشگر آن از قلم لمسی پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۶

شرکت سامسونگ، پیش از برگزاری رسمی نمایشگاه CES 2018 تصمیم به معرفی لپ‎تاپ‌های جدید خود گرفته است. پس از رونمایی از سه مدل از سری Notebook 9 توسط این شرکت در ماه میلادی گذشته، به‌تازگی لپ‌‏تاپ Notebook 7 Spin نیز با مشخصات جدید به‌روزرسانی شده است؛ برای آشنایی بیشتر با این مدل، اولین نسخه از آن در سال 2016 عرضه شده بود که قیمت نسبتاً مناسبی داشت و مدل جدید نیز از همان فرمول پیروی می‎کند.

image

در حال‎حاضر، در رابطه با زمان عرضه یا قیمت این مدل اطلاعات رسمی منتشر نشده است اما می‎دانیم که سه‌ماهه اول سال 2018، احتمالاً مدل جدید لپ‏تاپ Notebook 7 Spin وارد بازار خواهد شد. مدل تازه معرفی شده، پردازنده نسل هشتمی Core i5 اینتل دارد که با چیپ‎ست Core i5-6200 در نسخه اصلی جایگزین شده است. ضمن اینکه این لپ‎تاپ از هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه از نوع SSD استفاده می‎کند.

image

به لطف سیستم Windows Hello و بهره‏گیری مدل جدید Notebook 7 Spin از حسگر اثرانگشت، پروسه‌ی لاگین شدن به سیستم‌عامل ویندوز ساده‎تر خواهد بود. مانند نسخه‌های ارتقا یافته از لپ‌تاپ‌های سری Notebook 9، مدل جدید این لپ‌تاپ نیز قابلیت‌های نرم‎افزاری مختلفی دارد و یکی از آن‎ها، نرم‎افزاری است که می‎‌تواند به کمک یک میکروفون، مکالمات را در جلسات و سخنرانی‌ها ضبط کند.

image

مدل 2018 لپ‏تاپ Notebook 7 Spin سامسونگ، یک پورت USB کم‏تر دارد؛ به همین جهت، به یک پورت USB Type-C، USB 3.0 و USB 2.0 مجهز شده است. ضمن اینکه ظرفیت باتری نیز نسبت به نسل گذشته، تا حدی کاهش یافته است. به همین جهت، می‎توان انتظار داشت که مدل معرفی شده با قیمت مناسب‎تری عرضه شود. طراحی نسل جدید لپ‌تاپ Notebook 7 Spin تا حدودی دستخوش تغییر شده است؛ برخلاف نسخه اصلی که از یک لولا استفاده می‌کند، سامسونگ نسخه 2018 را با دو لولا عرضه کرده است اما به‎نظر می‎رسد که این موضوع باعث خواهد شد تا پایداری صفحه‎نمایش کم‎تر شود.

image

در حال‏‌حاضر، خبری از معرفی نسخه جدید مدل 15 اینچی لپ‌تاپ Notebook 7 Spin سامسونگ نیست و شرکت سازنده، تنها مدل 13 اینچی را به‌روزرسانی کرده است. نمایشگر 13 اینچی مدل 2018 لپ‌تاپ Notebook 7 Spin، قابلیت چرخش 360 درجه دارد؛ اگر به دنبال یک لپ‌تاپ بزرگ از سوی سامسونگ هستید که نمایشگر آن به صورت 360 درجه تا شود، احتمالاً Notebook 9 Pro تنها انتخاب شما خواهد بود. باید اشاره کرد که لپ‌تاپ‌ جدید سامسونگ از قلم لمسی برخوردار است که  Active Pen نامیده می‌شود. برای بهره‌گیری از قابلیت‌های این قلم، باید به صورت جداگانه هزینه‌ای را بپردازید زیرا سامسونگ آن‌را به عنوان وسیله جانبی عرضه کرده است که همراه لپ‌تاپ نخواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
با سلام و خسته نباشید خیلی عالی... ولی متاسفانه نمی دانیم چرا لپ تاپ های سامسونگ به ایران نمی ایند ....برخلاف گوشیهایش که در بازار به وفور دیده میشود تشکر