خانهاخبار
تماشا کنید: محکم‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2017

تماشا کنید: محکم‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2017

اگر استحکام و محکم بودن بدنه گوشی برای شما اهمیت زیادی دارد پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را تا انتها تماشا کنید تا محکم‌ترین گوشی‌های هوشمند سال 2017 را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۶/۱۰/۱۶

در سال میلادی گذشته هر بار که یک پرچمدار جدید به بازار آمد کانال یوتوب JerryRigEverything تست‌های سخت و دشوار خود را روی آن انجام داد تا میزان مقاومت و استحکام دستگاه سنجیده شود.

اگر بیننده ویدئوهای این کانال باشید می‌دانید که این تست‌ها بسیار افراطی هستند و ممکن است هیچگاه چنین شرایطی را در حالت عادی تجربه نکنید؛ با این حال بسیاری از کاربران و حتی شرکت‌های سازنده تست‌های JerryRigEverything را به عنوان معیار قبول دارند.

حال پس از پایان سال 2017 وقت آن رسیده تا محکم‌ترین گوشی‌های سال 2017 را بشناسیم. علاوه بر این بهترین و بدترین گوشی‌ها از نظر تعمیر کردن و ضعیف‌ترین گوشی‌ها از نظر کیفیت ساخت به شما معرفی می‏شود.

این ویدئو را تماشا کنید و نظرتان را در مورد گوشی‌های انتخاب شده با ما در میان بگذارید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (62 نظر)

poriya

۱۳۹۷/۱۱/۱۴
گوشی سامسونگ j5 از نظر استحکام خیلی ضعیفه

Soheil

۱۳۹۷/۷/۱۳
نوکیا۶ ?

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۲۰
جری در حدی نیست که اظهار نظر کنه؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخ
نکنه تو در حدی هستی که از از این محصول بنجول دفاع کنی؟
دور از تعصب من htc10 رو به دوستانم پیشنهاد میکنم چون جنس بدنه اش خوبه ولی u11 رو اصلا نمیتونم پیشنهاد بدم چون واقعا بدنه اش ضعیفه .بحث بی فایده اس

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
سعید@
اول این که Jerry Rig در حدی نیست که در مورد u11 اظهار نظر کنه . ( چون در هیچ جای دنیا و در هیچ سایت معتبری خبری از مقاومت کم یا شکستن u11 نشده )
و این که u ultra گوشی هست که با درجه سختی ۹ کوچک ترین خشی برنداشته و از همه گوشی های حاضر در تست سالمتر مانده ، پس اگه Jerry Rig کوره دنیا کور نیست ، و همه می بینن که Nokia 6 در مقابل u ultra دور تا دور خش برداشته .

رامین

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
کادیلاک در خبر قبلی مشکلات زیاد u11 رو گذاشتم قبول کن که ضایع شدی .u11 هم در تست جری بی کیفیت ترین گوشی سال انتخاب شد .خودتو نزن به خواب