خانهاخبار
معرفی اولین گوشی بدون حاشیه میزو در 27 دی

معرفی اولین گوشی بدون حاشیه میزو در 27 دی

میزو قرار است از امسال به جمع سازندگان گوشی‌های بدون حاشیه بپیوندد. M6s میان رده اولین گوشی این سازنده چینی با طراحی بدون حاشیه است و 27 دی معرفی می‌شود.
۱۳۹۶/۱۰/۱۵

کمپانی میزو روز گذشته رسما تأیید کرد که قصد دارد گوشی بعدی خود را به نام M6s در تاریخ 17 ژانویه (27 دی) معرفی کند. این گوشی در خلال روزهای گذشته بارها در خبرها دیده شد و برخی اطلاعاتش هم لو رفت. حالا حدودا 2 هفته به رونمایی از گوشی مذکور باقی مانده و در پایگاه AnTuTu هم دیده شده است.

image

گوشی M6s در پایگاه بنچمارک AnTuTu با نام Meizu mblu S6 مورد آزمون قرار گرفته است. در فهرست مشخصات منتشر شده توسط پایگاه ابزار مذکور اشاره شده است که این گوشی از وضوح تصویر 1440 در 720 و نسبت نمایش 18:9 بهره می‌برد. mblu S6 همچنین 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

در فهرست AnTuTu همچنین شاهد هستیم که گوشی mblu S6 (Meizu M6s) همچنین از یک پردازنده 6 هسته‌ای با Mali-G71 GPU قدرت می‌گیرد. با توجه به شایعه‌های مرتبط قبلی حدس می‌زنیم که این پردازنده همان اگزینوس 7872 با معماری 14 نانومتری باشد. این پردازنده هنوز رسما معرفی نشده است و احتمالا در روزهای آینده شاهد رونمایی از آن هم توسط سامسونگ خواهیم بود.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که گوشی تازه میزو صفحه نمایش 5.7 اینچی دارد. حالا که متوجه شده‌ایم وضوح تصویر این صفحه نمایش اچ دی پلاس است، باتری با ظرفیت 2930 میلی آمپر ساعت کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

گوشی M6s اولین گوشی میزو است که با طراحی بدون حاشیه و پیش از پرچم‌دار 15 Plus معرفی می‌شود. این گوشی همچنین اولین گوشی خواهد بود که دکمه فیزیکی mBack از طراحی آن حذف می‌شود و حسگر اثرانگشت هم در کناره بدنه‌اش قرار می‌گیرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)