خانهاخبار
CES 2018: لپ تاپ لنوو تینک پد T580 معرفی شد

CES 2018: لپ تاپ لنوو تینک پد T580 معرفی شد

لنوو در کنار محصولات مختلفش از لپ تاپی به نام تینک پد T580 رونمایی کرد که از پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۵

روز گذشته لنوو از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد که یکی از توانمندترین محصولاتش، لپ‌تاپ تینک پد T580 نام دارد. لنوو لپ‌تاپی به نمایشگاه CES 2018 می‌آورد که از سخت‌‌افزاری توانمند و قیمت بسیار خوبی بهره می‌برد.

تینک پد T580 از پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل بهره می‌برد. لنوو برای لپ‌تاپ جدیدش، ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز در نظر گرفته است. ۲ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا اطلاعاتشان را در حافظه تینک پد T580 ذخیره کنند، البته برای کسانی که سرعت بالاتری مدنظر دارند، ۱ ترابایت حافظه PCIe SSD در میان گزینه‌ها وجود دارد.

image

برای محاسبه داده‌های گرافیکی نیز تینک پد T580 به پردازشگر HD Graphics 620 اینتل مجهز شده است، البته در میان گزینه‌ها، پردازشگر GeForce MX150 انویدیا به همراه ۲ گیگابایت حافظه DDR5 به چشم می‌خورد. لپ‌تاپ جدید لنوو از سیستم صوتی دالبی پریمیوم برخوردار است و عمر مفید باتری این دستگاه نیز به ۲۷ ساعت می‌رسد.

محصول جدید لنوو از لپ‌تاپ ۱۵ اینچی فول اچ‌دی برخوردار است، البته کاربران حق انتخاب نمایشگر لمسی فول اچ‌دی یا اولترا اچ‌دی با پنل IPS LCD را در اختیار دارند. قیمت پایه تینک پد T580 از ۱۰۷۹ دلار شروع می‌شود و زمان عرضه نیز ژانویه ۲۰۱۸ خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)