خانهاخبار
افزایش کیفیت خروجی تصاویر سلفی در به‌روزرسانی گلکسی A5 و A7 مدل 2017

افزایش کیفیت خروجی تصاویر سلفی در به‌روزرسانی گلکسی A5 و A7 مدل 2017

آپدیت جدیدی برای گلکسی A5 و A7 مدل 2017 عرضه شده که امکانات بیشتری به اپلیکیشن دوربین اضافه می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۵

سامسونگ در آپدیت جدید گلکسی A5 و A7 مدل 2018 قابلیت‌های بیشتری را به این دو گوشی هوشمند اضافه کرد. این قابلیت‌ها به بهتر شدن کیفیت خروجی عکس‌های گرفته شده با دوربین سلفی و اصلی کمک می‌کنند. درواقع می‌توان گفت که آپدیت اخیر، کیفیت عکاسی در گلکسی A5 و A7 مدل 2017 را به سطح مدل‌های ۲۰۱۸ این محصولات آورده است.

در میان قابلیت‌های جدید دوربین می‌توان به حالت سلفی فوکوس اشاره کرد. حالت سلفی فوکوس شبیه به حالت سلکتیو فوکوس در پرچم‌داران سامسونگ است.. در این حالت، به تپ کردن روی نمایشگر برای فوکوس یا تنظیم میزان بلور شدن پس‌زمینه نیازی نیست و تمامی این کارها به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

image

به نظر می‌رسد که این قابلیت به خوبی وظیفه خود را در شرایطی با میزان نور کافی انجام دهد و با گلکسی A5 یا A7 مدل 2017 بتوانید تصاویر سلفی زیبایی بگیرید.

یکی دیگر از قابلیت‌های آپدیت جدید، گزینه‌ای برای تنظیم رنگ پوست صورت کاربر است. برای دسترسی به این قابلیت کافی است روی حالت بیوتی تپ کنید، سپس رنگ پوستتان را ویرایش دهید. به دوربین اصلی نیز قابلیت‌های واقعیت افزوده اضافه شده و امکان استفاده از استیکرهای مختلف وجود دارد.

علاوه بر قابلیت‌های متعدد اضافه شده به دوربین اصلی و سلفی، پچ امنیتی نیز همراه با آپدیت در اختیار دارندگان گلکسی A5 و A7 مدل 2017 قرار می‌گیرد. در صورتی که از دارندگان گلکسی A5 مدل 2017 یا گلکسی A7 مدل 2017 هستید، با مراجعه به بخش تنظیمات، دانلود دستی به‌روزرسانی، می‌توانید آپدیت جدید را برای گوشی هوشمندتان دانلود و نصب کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

amir

۱۳۹۷/۶/۳۰
این اپدیت فقط یه اپدیت امنیتی و دارای ویژگی های جدیدی برای دوربین هست. پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید چون عالیه به خصوص دوربین سلفی

ابوالفضل

۱۳۹۶/۱۱/۴
برا من این آپدیته اومد خیلی دوربینم بهتر شده و مشکل شارژگوشیمم بر طرف شده الان تا 100درصد شارژ میشه

شایان

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
چیزی نیمده

علیرضا

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
منظورش اپدیت اندروید ۷ هست یا یه چیز دیگه؟ چون من خیلی وقته آپدیت کردم ولی همچین چیزی اضافه نشده

بنده خدا

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
برا من یه آبدیت ۴۰۰مگی اومده ولی تغییری نک