خانهاخبار
قاب محافظ گوشی (Galaxy J2 (2018 در وب‌سایت سامسونگ دیده شد

قاب محافظ گوشی (Galaxy J2 (2018 در وب‌سایت سامسونگ دیده شد

سامسونگ به زودی پایین رده تازه‌ای را به نام Galaxy J2 (2018) معرفی می‌کند. این گوشی چندی پیش هم در شایعه‌ها دیده شده بود و حالا تصویر چند قاب منسوب به آن در وب‌سایت رسمی سامسونگ منتشر شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۴

کمپانی سامسونگ قصد دارد یک گوشی پایین رده هوشمند را به نام Galaxy J2 (2018) به زودی معرفی کند. این گوشی در ماه اخیر بارها در مرکز شایعه‌ها قرار گرفت و اطلاعات مختلفی درباره آن ازجمله مشخصات فنی و چند تصویر منتشر شد. این گوشی حالا در بخش لوازم جانبی وب‌سایت رسمی سازنده هم دیده شده است.

image

در صفحه لوازم جانبی (Accessories) وب‌سایت رسمی سامسونگ شاهد ارائه قاب‌های محافظ مختلفی برای این گوشی پایین رده معرفی نشده هستیم. سامسونگ همچنین اشاره کرده است که این قاب‌ها منعطف، نرم، ژله‌ای و بسیار سبک هستند و تعامل کاربر را با گوشی Galaxy J2 تحت تاثیر نمی‌گذارند.

این غول تکنولوژی در توضیح قاب‌های ژله‌ای مذکور گفته است: « این قاب‌ها کاملا اندازه گوشی Galaxy J2 (2018) هستند و به خوبی با آن سازگارند». قاب‌های ژله‌ای پایین رده مذکور در رنگ‌های مشکی، آبی مرجانی، طلایی و صورتی معرفی شده‌اند و به همین خاطر معتقدیم که ممکن است گوشی Galaxy J2 تازه هم در همین 4 رنگ وارد بازار شود.

image

یک نوع دیگر هم از قاب‌های محافظ برای گوشی Galaxy J2 (2018) در قسمت لوازم جانبی وب‌سایت رسمی معرفی شده و سازنده هم مدعی شده است که این قاب‌ها از نوع ژله‌ای سخت‌تر طراحی شده‌اند و در مقابل ضربه از بدنه گوشی بهتر محافظت می‌کنند. سامسونگ در توضیح این قاب‌ها گفته است: « این قاب‌ها از گوشی شما محافظت می‌کنند اما سهولت استفاده از دستگاه را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند. قاب Dual Layer دو برابر بیشتر از بدنه گوشی Galaxy J2 محافظت می‌کند. لایه بیرونی این قاب سخت است و مقاومت گوشی را در مقابل ضربه‌های خارجی افزایش می‌دهد. لایه داخلی آن نرم طراحی شده و مانند ضربه‌گیر عمل می‌کند». این قاب سخت دولایه هم ظاهرا در رنگ‌های سفید، صورتی، طلایی، آبی و مشکی ارائه می‌شود. وزن قاب ژله‌ای معادل 17.3 گرم و وزن این قاب دولایه هم حدودا 28.9 گرم گزارش شده است.

این دو قاب ژله‌ای شفاف  و دولایه سخت در حال حاضر تنها لوازم جانبی منسوب به گوشی پایین رده Galaxy J2 (2018) هستند. البته ممکن است در آینده نزدیک شاهد افزوده شدن آیتم‌های دیگری هم برای این گوشی در وب‌سایت سامسونگ باشیم.

image

با وجود همه شایعه‌های قبلی و این خبر تازه درباره وب‌سایت رسمی سامسونگ، تاریخ نهایی معرفی رسمی گوشی Galaxy J2 (2018) همچنان نامشخص است. البته پیش بینی می‌شود که این گوشی به زودی رونمایی شود و تأخیری متوجهش نباشد.

شایعه‌های قبلی ادعا کرده بودند که این گوشی صفحه نمایش 5 اینچی کواد اچ دی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر 540 در 960 دارد و به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 425 (MSM8917) با قدرت فرکانس حداکثر 1.4 گیگاهرتز مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که گوشی مذکور 1.5 گیگابایت رم داشته باشد و با حافظه داخلی پایه 16 گیگابایت (قابل ارتقا تا 256 گیگابایت با microSD) معرفی شود.

دوربین اصلی Galaxy J2 (2018) از یک لنز 8 مگا پیکسلی بهره می‌برد و حسگر سلفی‌اش 5 مگا پیکسلی است. سیستم عامل پیش فرض اندروید (احتمالا نوقا) به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود و ظرفیت باتری غیرقابل تعویضش هم 2600 میلی آمپر ساعت است. پایین رده تازه سامسونگ از دو سیم‌کارت، 4G LTE، GPS، بلوتوث نسخه 4.2، micro USB و WiFi 802.11 b/ g/ n پشتیبانی می‌کند و احتمالا 153 گرم وزن دارد. ابعاد آن 144 × 72 × 8 میلی متر شایعه شده است و بنا بر تازه‌ترین گزارش مبنی بر مشاهده آن در یک فروشگاه آنلاین، حدودا 140 دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)