خانهاخبار
گوشی اکسپریا L2 سونی در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد

گوشی اکسپریا L2 سونی در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد

به‌تازگی، ویدیویی از گوشی Xperia L2 سونی به‌دست آمده است که این مدل ارزان‌قیمت را با یک دوربین، حاشیه‌های ضخیم و سنسور اثرانگشت در پنل پشتی فاش می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

گوشی‌های پرچم‌دار 2017 سونی، به هیچ عنوان رقیب شایسته‌ای برای دیگر محصولات از نظر طراحی نبوده‌اند؛ هیچ‌یک از سه گوشی رده‌بالای اکسپریا XZ Premium، اکسپریا XZs و اکسپریا XZ1 که در طی سال گذشته میلادی عرضه شده‌اند، از تِرِندهای رایج در طراحی پیروی نمی‎کنند. سونی به جای پیروی از روندی که مورد استقبال سازندگان قرار گرفته است، به طراحی پیشین محصولات خود پای‌بند باقی مانده و همین موضوع باعث شده است تا پرچم‌داران 2017 این شرکت حاشیه‎های باریکی نداشته یا فاقد نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 باشند؛ سونی از همان طراحی مربعی‌شکل برای گوشی‎های خود در سال گذشته استفاده کرده است که حاشیه‌های زیادی در بالا و پایین نمایشگر آن‌ها وجود دارد.

image

با توجه به تصاویری که از میان‌رده‌های 2018 سونی به‌دست آمده است، به‌نظر می‎رسد این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت؛ حداقل برای محصولات ارزان‌قیمت و رده‌میانی سونی. مدتی پیش، تصویری از گوشی Xperia XA2 Ultra به‌دست آمد که حاکی از عرضه این مدل با طراحی مربعی‌شکل و حاشیه‌های زیاد در پایین  و بالای نمایشگر بوده است. تصاویر رندری جدید از گوشی اکسپریا L2 نیز نشان می‌دهد که این مدل نیز با طراحی مانند نسل قبل به بازار عرضه خواهد شد.

در حساب کاربری @OnLeakes در توئیتر، تصاویر رندر گوشی ارزان‌قیمت Xperia L2سونی فاش شده است که محصولی را با فرم‌ مربعی، پنل پشتی دارای انحنا و یک دوربین در عقب به نمایش می‎گذارد. البته ایجاد انحنا در پنل پشتی گوشی Xperia L2، شاید مهم‏ترین تفاوت این مدل از نظر طراحی نسبت به نسل قبل باشد؛ ممکن است این انحنا به دلیل استفاده از یک باتری با ظرفیت بزرگ‎تر ایجاد شده باشد. با این وجود، باید گفت که بسیاری از سازندگان، محصولاتی را با حاشیه‌های باریک و ضخامت نازک عرضه می‌کنند و Xperia L2 در جهت معکوس گام برمی‌دارد؛ از جمله جدیدترین گوشی‌های ارزان‌قیمت که حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود دارند، می‌توان به Redmi 5 شیائومی و Enjoy 7S هوآوی اشاره کرد.

image

براساس اطلاعات به‎دست آمده، Xperia L2 به درگاه یواس‌بی تایپ سی و حسگر اثرانگشت مجهز خواهد شد. باید اشاره کرد که Xperia L1 بدون حسگر اثرانگشت عرضه شده بود و عرضه Xperia L2 با سنسور اثرانگشت، یک پیشرفت نسبت به نسل قبل به شمار می‎رود؛ حسگر اثرانگشت این گوشی در پنل پشتی جای گرفته است. 

گوشی جدید Xperia L2 نمایشگر 5.5 اینچی HD با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل خواهد داشت؛ نسبت ابعاد نمایشگر، 16 به 9 است. تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام با هشت هسته پردازشی، به میان‎رده جدید سونی قدرت می‏‌دهد و چهار گیگابایت رم برای آن درنظر گرفته شده است. به احتمال زیاد، Xperia L2 فاقد آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو است و نسخه قدیمی‌تر یعنی اندروید نوقا روی آن اجرا می‎شود. ابعاد احتمالی گوشی جدید Xperia L2 سونی، 149.9 در 78.4 در 9.8 میلی‎متر عنوان شده است.

image

گوشی ارزان‌قیمت جدید سونی، احتمالاً در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهد شد؛ در رابطه با قیمت Xperia L2 هنوز اطلاعات چندانی به‌دست نیامده است اما این مدل، احتمالاً کم‏تر از 200 دلار قیمت داشته باشد. برای مقایسه، Xperia L1 با برچسب قیمتی 199 دلار عرضه شده بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۱۴
سلام پاره آجر جدید سونی

tv

۱۳۹۶/۱۰/۱۴
و کماکان آجرهای سونی!

amir

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
من همیشه طراحی های سونی رو دوست داشتم مخصوصاxzpremium و این یکی هم عالیه مخصوصا اثر انگشتش. اگرهم بیاد مطمنا میخرم.فقط دوربینش تو میان رده ها در حد انتظار نیست چون واسه پدرم L1 رو گرفتم که تو کارایی کلی گوشی عالیه فقط دوربینش متوسطه!

mohammad.sh

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
انقد حالا پاره آجر طراحی کن تا برشکست شی .. این و مقایسه کنید با همرده هاش مث honor 9lite و xiaomi redmi 5 plus حتی از این هم ارزونترن .. بعد میگن چرا روز ب روز سونی و اچ تی سی و الجی بیشتر ب سمت برشکستگی میرن .. حقشونه دیگه ?

مهدی

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
خشگله و لی کلفته کاش گوشه هاشو یکم گرد میکرد حاشیش هم کم شده