خانهاخبار
نوکیا 3310 مجهز به ارتباطات LTE به‌زودی عرضه می‌شود

نوکیا 3310 مجهز به ارتباطات LTE به‌زودی عرضه می‌شود

طبق گزارش‌های جدید، شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال به‌زودی نسخه‌ای از نوکیا 3310 را عرضه می‌کند که مجهز به ارتباطات LTE است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

همانطور که می‌دانید شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال حق امتیاز ساخت گوشی تحت برند نوکیا را از مایکروسافت خریداری کرد. سپس این شرکت محصولات مختلفی به بازار معروفی کرد که شامل فیوچرفون و تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید می‌شد.

اچ‌ام‌دی گلوبال برای یادآوری خاطرات گذشته کاربران، به سراغ ساخت یکی از محبوب‌ترین محصولات نوکیا، نوکیا 3310، رفت. نسخه بازسازی شده‌ای از نوکیا 3310 سال گذشته عرضه شد، البته تنها مجهز به ارتباطات 2G بود.

پس از مدتی شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال نسخه‌ای از نوکیا 3310 عرضه کرد که این بار از ارتباطات 3G نیز بهره می‌برد. حال به نظر می‌رسد که شاهد نسخه دیگری نیز از نوکیا 3310 خواهیم بود، با این تفاوت که ارتباطات LTE نیز به قابلیت‌های این محصول اضافه شده است.

نسخه بازسازی شده نوکیا 3310 درست ۱۷ سال بعد از عرضه نسخه اصلی عرضه شد. این نسخه نسبت به نسخه اصلی از بدنه باریک‌تری برخوردار است و لز نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA و دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

خبر انتشار چنین نسخه‌ای برگرفته از لیستی است که سازمان رگولاتوری چین (TENAA) در سایت خود قرار داد. اصولا گوشی هوشمندی که برای عرضه در چین آماده می‌شوند، ابتدا نیاز به تایید سازمان رگولاتوری چین دارند. این سازمان نیز بعد از تایید محصول، لیستی از مشخصات آن را در سایت رسمی خود قرار می‌دهد. در این لیست مشاهده می‌شود که نوکیا 3310 از دو باند محبوب بی‌سیم چین یعنی TD-LTE و TD-SCDMA برخوردار است.

image

انتظار می‌رود نسخه جدید نوکیا 3310 از سیستم‌عامل Yun بهره ببرد که توسط شرکت علی‌بابا توسعه داده شده است. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه جدید نوکیا 3310 در نقاط دیگر جهان نیز عرضه می‌شود یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)