خانهاخبار
عرضه آپدیت اندروید 8.1 برای نوکیا 2 تایید شد

عرضه آپدیت اندروید 8.1 برای نوکیا 2 تایید شد

یکی از مسئولان اچ‌ام‌دی گلوبال طی انتشار توییتی اعلام کرد که نوکیا 2 به‌روزرسانی اندروید 8.1 به همراه قابلیت‌های اندروید Go را دریافت می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۳

چندی پیش اچ‌ام‌دی گلوبال اعلام کرد تمام گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا به جدیدترین سیستم‌عامل اندروید به‌روز می‌شود. در این بیانیه اشاره‌ای به نوکیا 2 نشد؛ همین امر به شایعاتی دامن زد مبنی بر اینکه نوکیا 2 ممکن است آپدیت اندروید 8 را دریافت نکند.

حال شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال تایید کرده که نوکیا 2 به‌زودی آپدیت اندروید 8.1 را دریافت می‌کند و به قابلیت‌های منحصر به‌فردی از اندروید Go مجهز می‌شود. نوکیا 2 به قیمت ۹۹ دلار در اکتبر سال ۲۰۱۷ عرضه شد. این گوشی هوشمند پایین‌رده مبتنی بر اندروید 7.1.1 بود، اما به‌زودی مجهز به جدیدترین امکانات اندروید اوریو می‌شود.

یکی از مسئولان شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال با ارسال توییتی تایید کرد که نوکیا 2 به‌روزرسانی اندروید 8.1 را دریافت می‌کند. این گوشی هوشمند به همراه به‌روزرسانی، قابلیت‌های اندروید Go را نیز به دست می‌آورد.

اندروید Go نسخه‌ای از سیستم‌عامل اندروید برای گوشی هوشمندی با مشخصات پایین‌رده است که نهایت تا ۱ گیگابایت حافظه رم دارد. اندروید Go سال گذشته میلادی معرفی شد. علاوه بر این سیستم‌عامل، قابلیت‌های مختلفی برای گوشی هوشمندی با مشخصات پایین‌رده در نظر گرفته شده است تا کاربران تجربه نرم و روان‌تری داشته باشند.

image

متاسفانه مسئول بالارده اچ‌ام‌دی گلوبال تنها به تایید عرضه اندروید 8.1 برای نوکیا 2 بسنده کرد و تاریخ دقیقی از عرضه این به‌روزرسانی اعلام نشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)