خانهاخبار
گوشی بدون حاشیه میزو، چهاردهم دی‌ماه عرضه خواهد شد

گوشی بدون حاشیه میزو، چهاردهم دی‌ماه عرضه خواهد شد

براساس یک تصویر فاش شده، شرکت میزو درنظر دارد تا اولین گوشی خود را با صفحه‌نمایش 18:9 و طراحی بدون حاشیه در تاریخ چهاردهم دی‌ماه (4 ژانویه) به صورت رسمی معرفی کند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۲

گوشی پرچم‌دار جدید شرکت میزو با نام «میزو 15 پلاس» چندین‌بار فاش شده است؛ هرچند، یک تصویر جدید به رونمایی احتمالی از این مدل یا یک گوشی بدون حاشیه دیگر در تاریخ 4 ژانویه (14 دی) اشاره می‎کند. در رابطه با تیزر منتشر شده، باید اشاره کرد که این تصویر در وب‌سایت Concept Leakes فاش شده و منبع اصلی آن مشخص نیست؛ به همین جهت، نمی‌دانیم که تیزر منتشر شده رسمی است یا خیر. با این‎حال، ردی از این تیزر در حساب‌های کاربری میزو در شبکه‌های اجتماعی در چین نیست.

در رابطه با گوشی جدید میزو که به‌زودی معرفی خواهد شد، باید گفت که این مدل طراحی بدون حاشیه دارد. ضمن اینکه تصویر به‏دست آمده، عرضه گوشی جدید چینی‌ها را با نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 تأیید می‎کند. با اینکه میزو 15 پلاس، چنین طراحی دارد؛ اما گفته شده بود که شرکت سازنده آن‌را در بهار 2018 معرفی خواهد کرد. به همین جهت، ممکن است مدل فاش شده گوشی میزو 15 پلاس نباشد و شرکت چینی، مدل دیگری را ارائه دهد.

image

گوشی جدید میزو ممکن است حاشیه‌های باریکی داشته باشد اما طراحی آن، متفاوت‎تر از آن چیزی خواهد بود که در رندرهای مختلف به نمایش گذاشته می‏شود. میزو 15 پلاس، ممکن است به نمایشگری با گوشه‌های دارای انحنا مجهز شده باشد اما ممکن است دکمه‎ی چندین‌کاره mBack در حاشیه پایین نمایشگر حفظ شود؛ میت 10 هواوی نیز حاشیه‌های باریکی دارد اما دکمه‌ی Home در آن حفظ شده است.

وب‌سایت‌های دیگر نظیر Gizmochina نیز، پیش‌بینی‏هایی پیرامون محصولی احتمالی میزو در تاریخ 4 ژانویه انجام داده‎اند. گیزموچاینا مدعی است که گوشی میزو M6S به صورت رسمی در تاریخ چهاردم دی‌ماه معرفی خواهد شد. باید اشاره کرد که احتمال معرفی گوشی میزو M6S بیشتر از میزو 15 پلاس است؛ عرضه‌ی اولین گوشی بدون حاشیه میزو که میان‎رده است، برای اواخر سال 2017 درنظر گرفته شده بود اما چینی‌ها به دلیل وجود مشکل در پروسه عیب‌زدایی باگ‌های دوربین تصمیم گرفتند تا عرضه گوشی جدید خود را برای یک ماه به تعویق بیاندازند.

image

Meizu M6S، حاشیه‎های باریکی دارد و امکان دارد اولین گوشی جدید میزو باشد که فاقد دکمه‌ی mTouch است؛ بنابراین، از دکمه‎های ناوبری نرم‎افزاری در سیستم‎عامل اندروید استفاده خواهد شد. حذف دکمه‌ی فوق، باعث شده است تا پیرامون جای‌گیری حسگر اثرانگشت در Meizu M6S گمانه‌زنی‌های مختلفی باشد؛ با توجه به تصاویر فاش شده، سنسور اثرانگشت در پنل پشتی جای نگرفته است. به همین جهت، امکان دارد چینی‌ها به تقلید از سونی، سنسور اثرانگشت را با دکمه‌ی پاور ادغام کنند.

در رابطه با مشخصات سخت‏افزاری Meizu M6S، باید انتظارات خود را تا حدی از گوشی جدید میزو کاهش دهید. این مدل به نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است که رزولوشن HD+ دارد. ضمن اینکه یک باتری 2930 میلی‌آمپر ساعت برای آن درنظر گرفته شده است و انتظار می‌رود Meizu M6S در مدل‌های مختلف با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه یا چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه عرضه شود. تراشه اگزینوس 7872 سامسونگ نیز قدرت پردازشی گوشی جدید میزو را تأمین خواهد کرد. گوشی جدید Meizu M6S تأییدیه‌های لازم را برای عرضه در چین به دست آورده اما مشخصات آن در پایگاه داده TENNA فاش نشده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
شبیه شائومی redmi 5 plus

محسن

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
مطمئنید این گوشی جدید که معرفی میشه m6s هست
اینکه قبلا معرفی و توزیع شده?

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
چینی ها اشرف مخلوقاتِ خداوند اند.
چین سرزمینِ نخبه هاست
درود بر مردمانِ آن سامان