خانهاخبار
احتمال معرفی نوکیا 10 با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 در اوت 2018

احتمال معرفی نوکیا 10 با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 در اوت 2018

پس از انتشار شایعه‌های مختلف درباره گوشی‌های احتمالی نوکیا ازجمله نوکیا 6 (2018) و نوکیا 9 برای سال 2018، حالا نام نوکیا 10 در فهرست گوشی‌های که قرار است به اسنپ‌دراگون 845 مجهز شوند، دیده شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱۲

کمپانی نامی کوالکام تازه‌ترین پردازنده پرچم‌دارش را به نام اسنپ‌دراگون 845 در اوایل دسامبر سال گذشته با ادعای بهبود عملکرد و ویژگی‌های امنیتی رسما معرفی کرد و انتظار می‌رود که گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار امسال از همین پردازنده قدرت بگیرند. چند روز پیش هم شاهد انتشار فهرستی منسوب به همه گوشی‌هایی بودیم که قرار است به پردازنده مذکور مجهز شوند و در سال جاری میلادی به بازار راه یابند. این فهرست در قالب یک تصویر فاش شد و قادر بودیم در میان نام گوشی‌های مختلف موجود در آن شاهد نام‌هایی ازجمله Galaxy S9، S9 Plus، LG G7، G7 Plus، HTC U12، U12 Plus، Moto Z (2019)، Galaxy Note 9، Sony Xperia XZ Pro-A، Xperia XZ 2، Google Pixel 3 XL، LG V40، Nokia 10، Samsung W2019 تاشو، ZTE Nubia Z18 و Mi MIX 3 شیائومی باشیم.

البته این فهرست منتشر شده در حد یک شایعه تأیید نشده ظاهر شده اما ظاهرا توجه برخی را به خود جلب کرده است. NokiaPowerUser پس از انتشار این خبر توجه ویژه‌ای به نوکیا 10 نشان داده و گزارشی درباره احتمال معرفی آن در اوت 2018 منتشر کرده است.

image

در حال حاضر خبر دیگری درباره نوکیا 10 پرچم‌دار در دست نیست و حدس می‌زنیم که با توجه به معرفی آن در ماه اوت فعلا برای انتشار شایعه‌های متعدد کمی زود باشد. فعلا انتظار می‌رود که HMD Global سال جدید را با معرفی چند گوشی تازه در خلال رویدادی که 19 ژانویه برگزار می‌شود، آغاز کند. این رویداد خبری احتمالا درباره معرفی نوکیا 6 (2018) خواهد بود. نوکیا 6 اولین گوشی HMD در راستی احیای برند نوکیا بود و ژانویه سال 2017 رسما رونمایی شد. حالا که این سازنده قصد دارد گوشی مذکور را کمی از سایرین متمایز کند و نسخه 2018 آن را هم به فروش برساند، ممکن است این روند را در سال‌های آینده هم ادامه دهد و اصلا گوشی تازه‌ای به نام نوکیا 10 وجود نداشته باشد.

اجازه دهید دوباره به پردازنده تازه کوالکام بازگردیم. سازنده آن می‌گوید که اسنپ‌دراگون 845 بسیار قدرتمند است و تقریبا همه جنبه‌های عملکردی آن ازجمله پردازش تصویر و بهینه‌سازی مصرف انرژی نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. منظور از نسل قبلی این پردازنده همان اسنپ‌دراگون 835 است که اغلب گوشی‌های پرچم‌دار سال 2017 به آن مجهز شده بودند و ظاهرا نوکیا 9 هم قرار است از آن قدرت بگیرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، فعلا زمان زیادی تا معرفی گوشی موسوم به نوکیا 10 باقی مانده است و در ماه‌های آتی احتمالا شاهد انتشار خبرها و گزارش‌های بیشتری درباره آن خواهیم بود. سازندگان هم معمولا پس از انتشار شایعه‌ها دست به تأیید یا تکذیب آن‌ها می‌زنند. به همین خاطر باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خبرهایی قرار است درباره نوکیا 10، پرچم‌دار بعدی نوکیا، فاش شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
قیمت لابد 4 میلیون

امیررضا

۱۳۹۶/۱۰/۱۳
نوکیا باید یه گوشی آندروید با کیبورد فیزیکی و حافظه داخلی بالا و بدنه فلزی عرضه کنه مطمئنا رکورد فروش رو خواهد زد.دنیای موبایل باید به خلاقیت در طراحی روی بیاره تا سخت افزار بالای بدون استفاده در گوشی ها.