خانهاخبار
واکنش سامسونگ به مشکلات باتری گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس

واکنش سامسونگ به مشکلات باتری گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ در رابطه با مشکلات باتری فبلت گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس، بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده است و از کاربران خواسته تا جزئیات بیشتری پیرامون این مشکلات ارائه دهند.
۱۳۹۶/۱۰/۱۱

هفته گدشته، گزارشی مبنی بر اینکه پس از اتمام کامل شارژ باتری فبلت گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس، این دو گوشی رده‎بالا مجدداً شارژ نمی‌شوند؛ منتشر شده بود. گفته می‌شود با خاموش شدن هر دو دستگاه در هنگام به صفر رسیدن شارژ باتری، کاربران به هیچ عنوان نتوانسته‌اند «گلکسی نوت 8» و گلکسی اس 8 پلاس را مجدداً روشن نمایند.

با اینکه مشکل مذکور برای کاربرانی که پرچم‌داران 2018 سامسونگ را خریداری کرده‏اند؛ قابل قبول نیست اما حداقل باتری این مدل‌ها مانند گلکسی نوت 7 منفجر نمی‌شود! انفجار باتری در فبلت پرچم‌دار 2016 سامسونگ باعث شده بود تا شرکت سازنده، دوبار نسبت به جمع‎آوری گلکسی نوت 7 از سطح بازار اقدام کند و در نتیجه‌ی این جمع‌آوری‌ها، نزدیک به یک میلیارد دلار به سامسونگ ضرر وارد شد.

image

در حال‌حاضر، بهترین اقدامی که خریداران گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس می‎توانند انجام دهند تا دستگاه‌ آن‌ها برای همیشه خاموش نشود؛ شارژ مجدد باتری پیش از خاموش شدن گوشی در اثر به صفر رسیدن شارژ آن است. سامسونگ همچنان در حال تحقیقات است تا از علت عدم شارژ مجدد پرچم‌داران 2017 خود مطلع شود. این شرکت پس از مشخص شدن علت انفجار باتری در فبلت گلکسی نوت 7 تضمین داد که با طی یک ارزیابی 8 مرحله‌‏ای، ایمنی باتری در گوشی‌های جدید خود را به بالاترین مقدار ممکن می‌رساند.

کُره‌ای‌ها در رابطه با مشکل خاموش شدن «گلکسی نوت 8» و گلکسی اس 8 پلاس، به‎تازگی بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده‌اند و مدعی هستند که تنها تعداد کمی از گوشی‌های عرضه شده با چنین مشکلی مواجه است. با این‌حال، ادعا می‌شود که سامسونگ به جزئیات بیشتری نیاز دارد تا از علت خاموش شدن دائمی پرچم‌داران 2017 خود پس از تخلیه کامل شارژ باتری، مطلع شود. در همین رابطه، اعلام شده است:

سامسونگ، به طور حتم تمامی گزارش‎ها را پیرامون این مشکل جدی می‌گیرد، ]اما[ گزارش‌های بسیار کمی از کاربران دریافت کرده‎ایم که می‌تواند به مدیرت شارژ باتری مرتبط باشد؛ متأسفانه تنها در صورتی می‎توانیم پیرامون این مشکل، بیشتر توضیح دهیم که اطلاعات گسترده‌تری پیرامون دستگاه‌های آسیب دیده به دست آوریم.

در حال‌ حاضر، هیچ گزارشی پیرامون مدل‌های تعویض شده توسط سامسونگ منتشر نشده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

پرویز مصطفوی از تبریز

۱۴۰۲/۴/۲۷
گوشی بنده یک ماه بعد از خرید در فروردین سال ۹۷ بعد از آنکه شارژ صفر شد..دیگر روشن نمی شد و بعد از چند روز روشن شد...در ضمن اصلا ضد آب نیست و حتی با یگ قطره اب هنگ می کند

ساناز

۱۳۹۷/۶/۲۵
والا چرت و پرته من الان اس 8 پلاس دارم اصلا همچين مشكلاتي نداره وقتي شارژش تموم شه و خاموش شه بزنم تو شارژ روشن ميشه

omid

۱۳۹۷/۱/۷
خب معلومه روشن نمیشه وقتی که گوشی شارژ تموم کنه خاموش میشه نباید بزاری شارژ گوشی زیر۵درصد برسه من خودم الان s8+دارم اصلا کم نمیکنه؟ عالیه

امیر

۱۳۹۶/۱۲/۳
والا منم شیش هفت ماهیه 8+دارم تا حالا بالای هفت هشت بار خاموش شده حتی دوشنش کردم دوباره خاموش شده جوری که دیگه اصلا توانه روشن شدن نداشته ولی زدمش تو شارژ روشن شد واسم جالب بود این مطلب.ممنون از سایتتون

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
نوت 8 از همه نظر عاليه مخصوصا صفحه نمايش و دوربين دو گانه که عکس هاي فوق العاده زيرايي به تصوير ميکشه.از وسنا خریدم با بهترین قیمت...