خانهاخبار
رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاش شد

رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاش شد

به‌تازگی، تصاویر رندر شده از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ به‌دست آمده است که عرضه نسخه کوچک‌تر را با یک دوربین تأیید می‎کند. ضمن اینکه تصاویر جدید، پرچم‌داران جدید سامسونگ را با دوربین سلفی دوگانه نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۱

به‌تازگی، تصاویر رندر گوشی گلکسی اس 9 و نسخه «پلاس» آن فاش شده است که طراحی کهکشانی‎های جدید سامسونگ در سال 2018 را به نمایش می‎گذارد. تصاویر به‏‎دست آمده، پنل پشتی و جلوی گوشی گلکسی اس 9 را فاش می‌کند؛ در هیچ‌یک از دو تصویر، به تغییرات احتمالی در پنل پشتی نسخه بزرگ‌تر یعنی «گلکسی اس 9 پلاس» پرداخته نشده و تنها پنل جلوی آن قابل مشاهده است.

image

آن‌طور که پیداست، گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ تنها به یک دوربین در پنل پشتی مجهز خواهد شد. در پنل پشتی پرچم‌دار 2018 سامسونگ، خبری از دوربین دوگانه نیست و حسگر اثرانگشت نیز به زیر دوربین اصلی منتقل شده است. برخلاف گلکسی اس 9، گفته می‌شود نسخه «پلاس» پرچم‌دار جدید سامسونگ از سری «گلکسی اس» به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد که سنسورهای دوربین به صورت عمودی در زیر یک‌دیگر جای گرفته‎اند. فلاش LED و حسگر تشخیص ضربان قلب در هر دو گوشی، در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است. با توجه به تصاویر به‏‌دست آمده، دکمه‌ی فیزیکی «بیکسبی» از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس حذف نشده است و پرچم‏‌داران جدید سامسونگ در مجموع چهار کلید فیزیکی خواهند داشت.

در گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، تفاوت بین مدل 5.8 اینچی و 6.2 اینچی تنها به اندازه صفحه‌نمایش خلاصه می‌شد؛ هرچند، این موضوع برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس صدق نمی‌کند. جدا از تفاوت در بخش عکاسی و اندازه نمایشگر، پرچم‌داران 2018 سامسونگ از نظر حافظه رم نیز متفاوت خواهند بود؛ گفته می‎شود مدل 5.8 اینچی به چهار گیگابایت رم مجهز می‌شود و سامسونگ، نسخه «پلاس» را با شش گیگابایت رم ارائه خواهد داد.

با دقت در تصاویر رندری جدید، به‌نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را به دوربین سلفی دوگانه مجهز کرده است. به همین جهت، احتمالاً هر دو مدل در بخش «عکاسی سلفی» عملکرد مشابهی خواهند داشت. به‌نظر می‎رسد شایعات به‎دست آمده مبنی بر حذف حاشیه‌ی پایین نمایشگر از گلکسی اس 9 و نسخه «پلاس» آن صحت ندارد؛ تصاویر فاش شده، حاکی از عرضه پرچم‌داران جدید سامسونگ با حاشیه‌هایی به باریکی نسل قبل است.

image

گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس برای عرضه به بازار، از FCC تأییدیه دریافت کرده‌اند. به همین جهت، انتظار می‌رود با زمان عرضه‌ی رسمی آن‌ها فاصله چندانی نداشته باشیم. براساس شایعات، پرچم‌داران جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 در ماه فوریه به صورت رسمی معرفی خواهند شد و با توجه به آغاز تولید انبوه آن‌ها در اوایل ژانویه، شرکت سازنده به احتمال زیاد، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در اوایل ماه مارس وارد بازار خواهد کرد.

در حال‌حاضر، مشخص نیست تصاویر به‌دست آمده تا چه اندازه صحت دارد. این تصاویر به صورت رسمی از سوی سامسونگ یا یک منبع معتبر تأیید نشده است؛ بنابراین، باید با دیده شک و تردید نسبت به آن‌ها نگاه کنید. هرچند، بد نیست اشاره کنیم که تصاویر به‌دست آمده با بخش قابل‌توجهی از گمانه‌زنی‌های پیشین پیرامون گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس هم‌خوانی دارد؛ به همین جهت، ممکن است کهکشانی‌های جدید سامسونگ با چنین طراحی به بازار عرضه شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

علی جمشیدیان

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
موافقم دیگه مسخره شدن اینم که یجورایی تقلید کرده از گوشی های هواوی دوربین ها و حسگر اسرانگشتش زیر هم وسط گوشی خب یکم خلاقیت میداد یه طرح جدید میزد هی کپی نمونه قبلی الانم که اومده یکم عوض کنه طرح گوشی های هواوی رو زده قدرتشم که کمتر از میت 10 پرو هواوی هست خب همون نت 8 بود دیگه چیه مشخصات نت 8 رو داره باید دریچه دیافراگم دوربین کمتر میشد تا از هواوی جا نمونه باید لنز ها قویتر میشد سیپیو قویتر میشد باطری قویتر میشد فقط اسمارو عوض میکنه تو سری میت هواوی هر بار هزارتا ویژگی باحال جدید میشه دید اما سامسونگ دیگه گوشی هاش مثل هم شده فقط اسماش فرق میکنه واقا دیگه ارزش خرید نداره من الان میت 10 پرو رو تو فکر خریدشم منتظر بودم ببینم ایا اس 9 از هواوی میت 10 پرو مشخصات بهتری داره یا نه که نا امید شدم از سامسونگ

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
مگه معرفی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوآوری بزرگ رو هنگ تی سی داشت با معرفی هنگی u11+ با صفخه نمایش و باتری بزرگتر عجب پیشرفتی خخخ:))))))))))))))))))))))))))))))))

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۱۱
چه نوآوری های بزرگی !!!!!!!!!!!!!!!!

رامین

۱۳۹۶/۱۰/۱۱
تو خوبی حتما برند های چینی ارش خرید داره خخخخخخخ

امین

۱۳۹۶/۱۰/۱۱
دیگه واقعا مسخرشو در اوردن همه کمپانیا گوشی سازی سالی 10 تا گوشی که حداقل 3 تاشون پرچمدارن تولید میکنن که چی بشه مردم هنوز با گوشی که کلی پولشو دادن کنار نیومدن باید برن گوشی جدیدتر بخرن برای اینکه کمپانیا برشکست نشن و جمع نکنن با این سیاست مسخر دارن نون در میارن در اخر باید بیایم بگیم چرا بیکاری چرا بی پولی مشکلات اجتماعی در تمام جوامع زیاد شده !!!!؟؟ داریم دیگه دیوانه میشیم تکنولوژی دار انسانو از بین میبر بیاین یکم فکر کنیم به بوی طبیعت درختان گاو گوسفندی که دیگه فقط تو فیلما میبینیمشون طبیعتی که فقط شده تکنولوژی و داریم نابود میشیم توش>>>> یکم تفکر برای زندگی ساده بدون هیچ موبایلی بکن!! بیخیال