خانهاخبار
گوگل مانع از ثبت نظرات منفی کارمندان قبلی خود می‌شود!

گوگل مانع از ثبت نظرات منفی کارمندان قبلی خود می‌شود!

گوگل اعلام کرده که روی سیستم نظردهی به کسب‌وکارها نظرات بیشتری دارد و نظرات منفی کارمندان قبلی را نمایش نمی‌دهد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۱

تاکنون پیش آمده که اخراج شوید یا شغلی را به خاطر مشکلات متعددی که دارد، ترک کنید؟ افراد زیادی با چنین شرایطی مواجه می‌شوند و به دلیل فشارهای عصبی گاهی اوقات ممکن است که علیه محل کار قبلیشان صحبت کنند یا نظرات منفی دهند.

باید گفت که چنین نقدهایی، ناعادلانه و غیر حرفه‌ای است. به همین علت گوگل تصمیم گرفته نظرات کارمندان قبلی خود را در صورتی که منفی باشند به نمایش درنیاورد. در صفحه پشتیبانی گوگل، مفادی به قوانین اضافه شده که طبق آن، کارمندان فعلی یا قبلی یک مجموعه، حق انتشار نظرات منفی در مورد آن شرکت را ندارند و چنین نظراتی منتشر نمی‌شوند.

اصولا انتشار نظرات منفی اغلب اوقات اتفاق می‌افتد، اما گوگل با سیاست‌های جدیدش نشان داده در مورد انتشار نظرات منفی با جدیت برخورد می‌کند. درواقع این شرکت قصد دارد فضای کاری را حرفه‌ای‌تر و کارمندان را راضی از کارشان نشان دهد.

در گذشته، کاربران می‌بایست نظرات منفی را گزارش می‌دادند و کارشناسان گوگل پس از بررسی نظر، نسبت به حذف آن اقدام می‌کردند، البته گاهی اوقات، گزارش کاربران نادیده گرفته می‌شد.

image

نظرات منفی می‌تواند به کسب‌وکارها آسیب فراوانی بزند، زیرا نیروهای حرفه‌ای نسبت به این نظرات اهمیت می‌دهند و ممکن است به خاطر نظرات منفی، با شرکت مدنظر همکاری نکنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)