خانهاخبار
گوشی مقاوم Galaxy X سامسونگ در CES 2018 معرفی خواهد شد

گوشی مقاوم Galaxy X سامسونگ در CES 2018 معرفی خواهد شد

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ درنظر دارد تا گوشی Galaxy X را در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2018 لاس وگاس، معرفی نماید. این گوشی، احتمالاً جان‏‏‌سخت بوده و در ابتدا، در کره جنوبی عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۰/۹

به‌نظر می‌رسد گوشی افسانه‌ای Galaxy X سامسونگ که مدت‌هاست شایعاتی از آن منتشر می‎شود، در نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس معرفی خواهد شد؛ بنر رسمی فاش شده، صحت این ادعا را تأیید می‌کند. باید اشاره کرد که نمایشگاه CES 2018 از 7 ژانویه تا 12 ژانویه برگزار می‏‌شود.

در رابطه با گوشی Galaxy X، باید گفت که هنوز مشخصات یا قابلیت‎های نهایی آن فاش نشده است. در حال‏حاضر، مشخص نیست که گوشی جدید سامسونگ در چه بازارهایی عرضه خواهد شد؛ هرچند، گزارش‌های اولیه حاکی از عرضه‌ی اولیه Galaxy X در کره جنوبی است.

image

شایعات پیشین نیز به معرفی Galaxy X در اوایل سال 2018 اشاره داشته است؛ البته انتظار می‎رفت این مدل در سه ماهه سوم 2017 معرفی شود اما شرکت سازنده، عرضه گوشی جدیدش را به تعویق انداخت. سامسونگ نام تجاری Galaxy X را در اوایل سال جاری میلادی به ثبت رسانده بود؛ این دستگاه، حتی تأییدیه وای‌‌فای و بلوتوث نیز دریافت کرده است. در ابتدا گمان می‌رفت که گوشی تاشوی Galaxy X با شماره مدل SM-G888N0 عرضه خواهد شد اما سامسونگ در یک بیانیه رسمی، اعلام کرده است که شماره مدل مذکور به یک گوشی مقاوم و جان‌سخت اشاره می‏‌کند که برای افراد حرفه‌‏ای طراحی شده است.

علاوه‌بر معرفی احتمالی گوشی Galaxy X، انتظار می‌‏رود سامسونگ دو گوشی میان‌رده جدید خود از سری Galaxy A را ارائه دهد؛ Galaxy A8 2018 و Galaxy A8 Plus 2018 با مدل 2017 گوشی‌های Galaxy A5 و Galaxy A7 جایگزین خواهند شد. هر دو مدل در ابتدای ماه ژانویه به صورت رسمی عرضه می‌شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهراد

۱۳۹۶/۱۰/۱۰
مرسی از اینکه نظرات انتقادی در مورد سامسونگ ثبت نمی کنید :|
به زور که نمیشه ازش تعریف کرد.عجب

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۱۰
خوراکِ پُزه

ali

۱۳۹۶/۱۰/۹
به نام خدا
سلام
نمی دونم براچی ولیباورم نمیشه