خانهاخبار
مایکروسافت سرفیس پرو مجهز به اتصال LTE را عرضه کرد

مایکروسافت سرفیس پرو مجهز به اتصال LTE را عرضه کرد

محصول جدید مایکروسافت، سرفیس پرو LTE در دو نسخه به قیمت‌های ۱۱۴۹ و ۱۴۴۹ دلار عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۱۰/۸

ماه گذشته تایید شد که مایکروسافت محصولی جدید عرضه می‌کند. این محصول جدید، سرفیس پرو مجهز به LTE است و برای عرضه در ماه دسامبر آماده می‌شود. مایکروسافت اعلام کرد که محصول جدیدش عرضه رسمی دارد، اما ۱۰ آذر برای کسب‌وکارها عرضه می‌شود.

کسب‌وکارها می‌توانند سرفیس پرو مجهز به LTE را از طریق فروشگاه‌های همکار با مایکروسافت سفارش دهند، اما کاربران عادی تا سال آینده میلادی باید صبر کنند. حال گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه مایکروسافت محصول جدیدش را به فروشگاه رسمی این شرکت اضافه کرده است.

با این حساب، کاربران می‌توانند به فروشگاه آنلاین مایکروسافت رفته و اقدام به خرید سرفیس پرو مجهز به LTE کنند. این محصول هم‌اکنون در انبار مایکروسافت وجود دارد و گویا محدودیتی نیز از نظر تعداد مشاهده نمی‌شود، بنابراین علاقه‌مندان به سرفیس پرو LTE با مراجعه به فروشگاه آنلاین مایکروسافت می‌توانند جدیدترین محصول این شرکت را سفارش دهند.

سرفیس پرو مجهز به LTE در دو نسخه عرضه می‌شود. مدل اول با قیمت ۱۱۴۹ دلار دارای پردازنده Core i5 اینتل، ۱۲۸ گیگابایت حافظه اس‌اس‌دی و ۴ گیگابایت حافظه رم است. مدل دوم نیز با قیمت ۱۴۴۹ به همراه پردازنده Core i5 اینتل، ۲۵۶ گیگابایت حافظه اس‌اس‌دی و ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود.

image

متاسفانه تنها مدل گران‌تر در لیست فروشگاه آنلاین مایکروسافت قرار دارد، البته هردو نسخه در فروشگاه‌های فیزیکی این شرکت قابل خریداری هستند. محصول جدید مایکروسافت از عمر مفید باتری تا ۱۳.۵ ساعت برخوردار است و از نمایشگری با تکنولوژی PixelSense بهره می‌برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)