خانهاخبار
بازی واقعیت مجازی جان گیمری را گرفت

بازی واقعیت مجازی جان گیمری را گرفت

گیمری در روسیه بر اثر افتادن روی میز شیشه‌ای هنگام اجرای بازی واقعیت مجازی دچار خونریزی شده و جان خود را از دست داده است.
۱۳۹۶/۱۰/۸

تعداد زیادی از تحلیلگران معتقدند که واقعیت مجازی، اتفاق بزرگ بازی‌های رایانه‌ای است. به‌لطف این تکنولوژی به گیمرها اجازه داده می‌شود ارتباط بیشتری با بازی برقرار کنند.

با عرضه هدست‌های واقعیت مجازی مانند پلی‌استیشن VR و آکیولس ریفت نیز شاهد استقبال گیمرها از این هدست‌ها بودیم. گیمرها در فضای مجازی تجربه خود از بازی‌های واقعیت مجازی را به اشتراک قرار می‌دهند. در بعضی از این ویدیوها شاهد اتفاقات جالب و گاهی اوقات خنده‌دار بوده‌ایم. گیمرها به‌قدری غرق در دنیای بازی هستند که محیط اطرافشان را فراموش کرده و با اشیای اطرافشان برخورد می‌کردند.

اگرچه انجام بازی‌های واقعیت مجازی تجربه بسیار جالبی است، به نظر می‌رسد که گاهی اوقات خطرناک نیز می‌تواند باشد. اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه گیمری در روسیه هنگام اجرای بازی واقعیت مجازی جان خود را از دست داده است.

طبق گزارش، فردی ۴۴ ساله در حال اجرای بازی واقعیت مجازی بود که تعادل خود را از دست داد و روی میز شیشه‌ای افتاد. این فرد بر اثر زخم‌های وارده، خون‌ریزی شدیدی داشت و جان خود را از دست داد.

در گزارش‌های پزشکی این فرد آمده که وی پس از زخمی شدن بازهم به اجرای بازی ادامه داده است. پزشک او گفته که این فرد اگر به اجرای بازی ادامه نمی‌داد، امکان زنده ماندن او وجود داشت.

image

در صورتی که بازی‌های واقعیت مجازی انجام می‌دهید، به محیط اطرافتان نیز توجه داشته باشید و محیطی انتخاب کنید که اشیایی نزدیکتان وجود ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)