خانهاخبار
آیا هدست واقعیت مجازی لنوو در CES 2018 معرفی می‌شود ؟

آیا هدست واقعیت مجازی لنوو در CES 2018 معرفی می‌شود ؟

اخیرا اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه هدست واقعیت مجازی لنوو که برای پلتفرم دی‌دریم طراحی شده، مجوز FCC دریافت کرده است.
۱۳۹۶/۱۰/۸

اخبار زیادی منتشر شده مبنی بر اینکه لنوو در حال کار روی هدست واقعیت مجازی است. این هدست به‌صورت مستقل و بدون نیاز به کامپیوتر کار می‌کند و برای پلتفرم دی‌دریم طراحی شده است. حال هدست واقعیت مجازی لنوو توانسته مجوز FCC را دریافت کند.

با این حساب زمان زیادی به رونمایی و عرضه هدست واقعیت مجازی لنوو باقی نمانده است. با در نظر داشتن اینکه مدت زمان کمی به شروع نمایشگاه CES 2018 باقی مانده، بعید نیست که در این نمایشگاه شاهد رونمایی از هدست واقعیت مجازی لنوو برای پلتفرم دی‌دریم گوگل باشیم.

آنچه در مورد این هدست می‌دانیم مبتنی بودن آن بر پلتفرم دی‌دریم و نیاز نداشتن به کامپیوتر برای انجام محاسبات است. متاسفانه در گزارش جدید نیز اطلاعات کمی در اختیارمان قرار می‌گیرد. طبق گزارش، هدست واقعیت مجازی لنوو مجهز به باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و قابلیت ارتباطی بلوتوث 5.0 است.

با وجود نزدیک بودن به شروع نمایشگاه CES 2018، لنوو هنوز اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی از هدست جدیدش مشخص نکرده است. با این حال، تنها یک هفته تا شروع نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس آمریکا باقی مانده است. CES یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های سال به شمار می‌رود و اکثر شرکت‌های مطرح به این نمایشگاه می‌آیند تا جدیدترین محصولاتشان را رونمایی کنند.

image

سوال دیگری که باقی می‌ماند زمان عرضه هدست واقعیت مجازی لنوو است. حتی اگر در نظر بگیریم که لنوو از محصول جدیدش در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کند، با این حال زمان عرضه این محصول در هاله‌ای از ابهام باقی می‌ماند. لنوو در نمایشگاه CES 2017 از هدست واقعیت ترکیبی برای سیستم‌عامل ویندوز رونمایی کرد، اما عرضه این محصول تا اکتبر به طول کشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)