خانهاخبار
خیز نینتندو برای فروش ۲۰ میلیون کنسول سوییچ در سال مالی ۲۰۱۸

خیز نینتندو برای فروش ۲۰ میلیون کنسول سوییچ در سال مالی ۲۰۱۸

مدیرعامل نینتندو در مصاحبه‌ای گفته است که این شرکت ژاپنی خود را برای فروش ۲۰ میلیون نسخه از کنسول سوییچ در سال مالی ۲۰۱۸ آماده می‌کند.
۱۳۹۶/۱۰/۸

سوییچ، یکی از بهترین کنسول‌هایی است که نینتندو تاکنون ساخته و معرفی کرده است. کمتر از یک سال از عرضه نینتندو سوییچ می‌گذرد، اما فروش این دستگاه از مرز ۱۰ میلیون عدد گذشته است؛ رقمی بیش از مجموع فروش کنسول Wii U.

حال به نظر می‌رسد که نینتندو به این ارقام راضی نیست و قصد دارد سال آینده ۲۰ میلیون کنسول سوییچ بفروشد. در برخی منابع آمده که تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل نینتندو، در مصاحبه‌ای گفته، نینتندو در نظر دارد در سال آینده مالی‌اش بیش از ۲۰ میلیون کنسول سوییچ بفروشد. سال آینده مالی نینتندو از آوریل ۲۰۱۸ شروع می‌شود.

کیمیشیما گفته که بهترین روش برای افزایش میزان فروش نینتندو سوییچ، عرضه بازی‌هایی است که تجربه‌ای منحصر به فرد به گیمرها ارائه دهند. مدیرعامل نینتندو به این نکته نیز اشاره کرد که شرکت ژاپنی به فکر عرضه بسته‌های الحاقی بیشتری برای بازی‌های سوییچ است. به گفته وی با عرضه بسته‌های الحاقی، گیمرها مدت بیشتری به اجرای بازی‌ها می‌پردازند.

درواقع این موضوع در مصاحبه یکی از سران نینتندو با IGN صورت گرفت و این مسئول گفت که عرضه بسته‌های الحاقی برای سوییچ بسیار عالی خواهد بود.

image

آنچه بیش از هر چیز برای گیمرها اهمیت دارد عرضه بازی‌های بیشتر برای نینتندو سوییچ است که شرکت ژاپنی وعده آن را نیز می‌دهد. البته باید دید که سیاست‌های جدید نینتندو آیا کمک به فروش بیشتر کنسول سوییچ می‌کند یا خیر. با این حال فروش ۲۰ میلیون نسخه از این کنسول برای نینتندو چالشی سخت خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)