خانهاخبار
آیفون‌های 2019 به دوربین TrueDepth پیشرفته مجهز خواهند شد

آیفون‌های 2019 به دوربین TrueDepth پیشرفته مجهز خواهند شد

براساس یک گزارش جدید، آیفون‌هایی که در سال 2019 وارد بازار خواهند شد؛ دوربین TrueDepth پیشرفته‌تری دارند و قابلیت‌های بیشتری را در زمینه واقعیت افزوده ارائه می‌دهند.
۱۳۹۶/۱۰/۷

گفته شده است که آیفون‌های 2018 اپل از یک دوربین TrueDepth مانند آیفون 10 استفاده خواهند کرد. با این‌حال برای سال 2019، کوپرتینویی‌ها دوربین TrueDepth پیشرفته‎تری را روی گوشی‌های آیفون به‎کار خواهند برد که قابلیت‌های بیشتری دارد و همین موضوع باعث خواهد شد تا مصرف انرژی آن نیز بیشتر از گذشته باشد.

image

در همین رابطه، تحلیل‌گر شناخته شده KGI Securities اعلام کرده است:

گمان می‎کنیم که استفاده از دوربین TrueDepth برای تشخیص سه‎بعدی در سال 2017 – 2018، باعث شکل‎گیری نیاز برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند با باتری با ظرفیت بالاتر خواهد بود. از سال 2019، گمان می‌رود که آیفون‌های اپل به سیستم تشخیص سه‌بعدی‎ و قابلیت مبتنی بر واقعیت افزوده پیشرفته‎تری مجهز خواهند شد که مصرف انرژی را افزایش می‎دهد و این موضوع به افزایش تقاضا برای باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر منجر می‏‌شود.

مینگ‌چی کو پیش‎بینی کرده است که فرآیند طراحی بردهای مورد استفاده در آیفون‌های اپل، کمک می‌کند فضای خالی در پشت گوشی افزایش پیدا کند و این موضوع به عرضه گوشی‌های آیفون با ظرفیت بالاتر منجر خواهد شد.

در رابطه با آیفون‌های جدید اپل در سال 2018، پیش‌بینی می‌شود که این شرکت دو گوشی با پنل OLED عرضه خواهد کرد. یکی از آیفون‌های جدید اپل، نمایشگر 6.5 اینچی خواهد داشت و با پسوند «Plus» ارائه می‌شود؛ مدل دیگر نیز به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز شده است و به عنوان جانشین آیفون 10 وارد بازار خواهد شد.

گفته شده است که آیفون 6.5 اینچی اپل، باتری با ظرفیت بین 3300 تا 3400 میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت. مینگ‌چی کو پیش‌بینی کرده است که سیستم دوربین TrueDepth برای آیفون‌های 2018 بدون تغییر خواهد بود و این دوربین به پشت گوشی، راه پیدا نخواهد کرد.

علاوه‌بر مدل‌های OLED، اپل یک گوشی آیفون با نمایشگر LCD عرضه خواهد کرد که صفحه‌نمایش آن 6.1 اینچی است. این مدل نیز به سیستم دوربین TrueDepth مجهز خواهد بود. گفته می‌شود که گوشی جدید اپل، به بدنه‌ای از جنس فلز مجهز خواهد بود و از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد؛ همچنین ممکن است صفحه‌نمایش گوشی LCD اپل، ابعاد کشیده‌تری نسبت به نمایشگر آیفون 8 و آیفون 8 پلاس داشته باشد.

اتکای اپل به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی، احتمالاً باعث خواهد شد تا آیفون‌های جدید فاقد حسگر اثرانگشت باشند. در ابتدا گمان می‌رفت اپل موفق نشده است تا سنسور اثرانگشت را با نمایشگر ادغام کند و به همین جهت، تصمیم گرفته تا سیستم تشخیص چهره‌ را جایگزین آن نماید؛ هرچند، مدتی بعد مقامات رسمی این شرکت اعلام کرده بودند که از اول نیز، سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی Face ID به عنوان جایگزین سنسور اثرانگشت در آیفون 10 درنظر گرفته شده بود و به همین جهت، استفاده از سنسور اثرانگشت، غیرضروری به‌نظر می‌رسید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali

۱۳۹۶/۱۰/۷
به نام خدا
سلام
حلا کوتااااااااااااااااااااااااااااااا
2019 بزارد 2018 بیاد بعد فلسفه بچینه برا 2019
یا علی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۷
تا ۲۰۱۹ کی مُرده کی زِنده
از آدم فقط یه نام نیکی میمانه..
تا میتونید به دوستان محبت کنید.. مهمانی بدید.. پول قرض بدید.. شارژ منتقل کنید.. ضامن بشید....
البته نه ضامن نشید اینو فراموش کنید آره