خانهاخبار
تصویر زنده جدیدی از پنل جلو دوگانه Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

تصویر زنده جدیدی از پنل جلو دوگانه Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus پرچم‌داران بعدی سامسونگ هستند که انتظار می‌رود دو ماه دیگر معرفی شوند. پس از انتشار خبرها و تصاویر مختلف، حالا ویدیوی تازه‌ای منتشر شده است که پنل جلوی هر دو گوشی را به صورت زنده نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۰/۷

روز گذشته یک ویدیوی تازه در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شد و پنل جلوی دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ را دوباره فاش کرد. همان‌طور که پیش از این هم در خبرها، گزارش‌ها و تصاویر لو رفته قبلی شاهد بودیم، محتوای کلیپ پیش رو هم بار دیگر تاکید می‌کند که هیچ تغییر شگفت انگیزی قرار نیست در پرچم‌داران تازه سامسونگ از سری Galaxy S اعمال شود؛ بلکه تنها در برخی موارد و مشخصات فنی نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته‌اند. سامسونگ در اواخر تابستان امسال با معرفی پرچم‌دار Galaxy Note 8 به خیل سازندگان پیرو ترند محبوب بدون حاشیه پیوست و با توجه به این کلیپ تازه ظاهرا طراحی بدون حاشیه را با دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 هم ادامه داده و کمی بسط داده است.

image

در این تصاویر فاش شده تازه هم شاهد هستیم که دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus مانند Galaxy Note 8 از طراحی گوشه‌های بدنه به شکل خمیده بهره می‌برند و صفحه نمایش‌ آن‌ها روی لبه‌های بلند و کشیده را هم در بر گرفته است اما همان‌طور که انتظار می‌رفت، قالب بدنه‌شان برخلاف Note 8 به شکل مستطیل طراحی نشده است و شبیه طرح کلی S8 به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد که پنل نمایش اینفینیتی همچنان در مرکز فلسفه طراحی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ قرار گرفته باشد؛ چراکه ظاهرا دوگانه Galaxy S9 هم از همین نوع پنل بهره می‌برند و حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌شان هم تقریبا به اندازه حاشیه‌های موجود در دوگانه S8 به نظر می‌رسد. از طرفی برش‌های متعددی در حاشیه بالای دوگانه تازه دیده می‌شود که حدس می‌زنیم یکی از آن‌ها به حسگر تشخیص چهره متعلق باشد و دوربین سلفی هم همچنان یک لنز داشته باشد.

انتظار می‌رود Galaxy S9 همچنان مانند نسل قبلی صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر کواد اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18.5:9 داشته باشد. همچنین شایعه شده است که Galaxy S9 Plus هم مانند نسل قبلی خودش صفحه نمایش 6.2 اینچی با نسبت تصویر 18.5:9 را حفظ می‌کند. گفته می‌شود که دو گوشی S9 و S9 Plus علاوه بر تفاوت اندازه از برخی جهات دیگر هم متفاوت هستند. نسخه کوچک‌تر قرار است همچنان به دوربین اصلی با یک لنز و 4 گیگابایت رم مجهز شود اما S9 Plus از دوربین اصلی با لنز دوگانه بهره می‌برد و تنها نسخه این دوگانه با 6 گیگابایت رم خواهد بود. البته حافظه داخلی در نسخه پایه هر دو مدل معادل 64 گیگابایت خواهد بود ولی S9 Plus ممکن است در یک نسخه پیشرفته با 512 گیگابایت حافظه هم عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش فرض روی دوگانه مذکور نصب شود و از پوسته اختصاصی کاربری سامسونگ هم بهره ببرند. گفته می‌شود این دو گوشی در فوریه 2018 معرفی می‌شوند و احتمالا از ماه مارس هم وارد بازار خواهند شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۹
حمید جان ال جی که انقدر گوشی هاش مشکل داره که قابل گفتن نیست این خبر ها رو هم زیاد جدی نگیر مثل باد کردن باتر ی آیفون 8 ها که زود فراموش شد
تو برو مشکلات پیکسل 2 ایکس ال رو که صفحه اش رو ال جی زده بخون یا مشکلات g5 بعد دیگه نظر نمیدی

saeed

۱۳۹۶/۱۰/۷
خب مثلا چه فرقی کرده با اس8؟؟؟

حمید

۱۳۹۶/۱۰/۷
اینم خدمت آقا سعید شاهکار جدید پرچمدار و گل سر سبد سامهنگ
https://www.phonearena.com/news/Some-Galaxy-Note-8-phones-wont-charge-or-turn-on-when-battery-reaches-0_id101087